ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Δήλωση συμμετοχής

Είμαι φοιτητής στο τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας στο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Είμαι εδώ και πολύ καιρό ενήμερος για την προσπάθειά
σας και ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω ως μεταφραστής για την προσαρμογή του
λογισμικού στα ελληνικά. Γνωρίζω άριστα αγγλικά (Cambridge Proficiency,
2003), αλλά και την ορολογία που απαιτείται για τη μετάφραση. Για
οποιαδήποτε πληροφορία, σας παραθέτω στοιχεία επικοινωνίας παρακάτω.

Ευχαριστώ,
Σταύρος Συμεωνίδης

Προσωπικό e-mail: stasym [ at ] gmail [ dot ] com
Πανεπιστημιακό e-mail: ct03135 [ at ] ct [ dot ] aegean [ dot ] gr
Κινητό τηλέφωνο: 6944-971690
Ταχυδρομική διεύθυνση: Αγίου Θεράποντος 6, 81100, Μυτιλήνη

πλοήγηση μηνυμάτων