ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Μια παρατήρηση για τη συλλογική προσπάθεια

  • Subject: Fwd: Μια παρατήρηση για τη συλλογική προσπάθεια
  • From: "Petelos, E." <petelos [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sat, 29 Jul 2006 18:19:47 +0100
Καλησπέρα.

Υπάρχουν ήδη ανακοινώσεις στα μεγαλύτερα επαγελματικά φόρουμ/λίστες:
http://www.proz.com/topic/51728
~1600 Eλλ. μεταφραστές
http://www.translatum.gr/forum/index.php/topic,6948945.msg28156.html#msg28156
~1400 Ελλ. μεταφραστές
http://groups.yahoo.com/group/metafrasis/
~327 Eλλ. μεταφραστές.
Επίσης, για αρχεία po, η TM που μπορεί να σηκώσεις κανείς από τον σχετικό
ιστότοπο, όπως και από τον ιστότοπο της Heartsome (thanks, Simo)
http://www.heartsome.net/ για ανοιχτό λογισμικό.
Σχετική ανακοίνωση έχω στείλει και στο ΤILP:
http://www.tilponline.org/
Όλα τα αρχεία θα ελέγχονται τόσο από πλευράς ορολογίας, όσο και από πλευράς
πιστότητας και συντονισμός των ομάδων θα γίνει μέσα με τέλη Αυγούστου.
Αν έχετε κάτι άλλο υπόψη σας, θα χαρώ πολύ να απαντήσω και σε προσωπικό.

Καλό απόγευμα.

Ελένη