From: Kostas Boukouvalas [mailto:quantis [ at ] hellug [ dot ] gr]
Sent: Thursday, September 21, 2006 12:10 AM
To: RAGIADAKOS Christos
Cc: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Subject: Re: Σοβαρό πρόβλημα!!

RAGIADAKOS Christos wrote:

> Αγαπητοί φίλοι
>
> Προσπαθώντας να βγάλω κάποια άκρη με το 4^ο ΚΠΣ και τις δυνατότητες
> χρηματοδότησης για το 2Β1, ανακάλυψα μια μελέτη επίσημης επιτροπής
> ορισμένης από την Ομάδα Σχεδιασμού του 4^ου ΚΠΣ που προτείνει να ΜΗ
> χρησιμοποιηθεί το 2Β1 στην εκπαίδευση. Σας επισυνάπτω τη σχετική μελέτη.

Κύριε Ραγκιαδάκο,

Απ' ότι βλέπω η μελέτη προτείνει να μη χρησιμοποιηθεί το 2Β1 στην
εκπαίδευση ενώ παράλληλα προτείνει τη διερεύνηση του αν υπάρχει
"ευρωπαϊκή απάντηση" δηλαδή αντίστοιχο ευρωπαϊκό εγχείρημα με αυτό του
OLPC. Ήδη έχουμε την Κίνα που παρουσίασε δείγματα γραφής για "laptop των
$125". Προφανώς και οι συγγραφείς της μελέτης θέλουν να διερευνήσουν την
εκδοχή της "ευρωπαϊκής απάντησης" γιατί το Δ' ΚΠΣ είναι λεφτά των
φορολογούμενων ευρωπαίων πολιτών και όχι των αμερικανών. Άρα τι θα ήταν
πιο χρήσιμο; Να χρησιμοποιηθεί το 2B1 του Negroponte, ή να έχουν οι
ερευνητές & εκπαιδευτικοί αυτό σαν μοντέλο, να πάρουν τεχνογνωσία και να
δημιουργηθεί έτσι κάτι αντίστοιχο στη Γηραιά Ήπειρο;