ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Σοβαρό Πρόβλημα!! - Απάντηση

Από ότι καταλαβαίνω (και μπορεί να έχω λάθος) δε λέει να μη χρησιμοποιηθεί αλλά να διερευνηθεί μια ευρωπαϊκή λύση. Πιστεύω πως αυτό ως αρχή είναι καλό, στο κάτω κάτω (λέμε τώρα) αν η Δανία (ένα απλό παράδειγμα) βγάλει αύριο ένα καλύτερο φορητό που να στοιχίζει 20 ευρώ (υποθετικά μιλάμε πάντα) θα μείνουμε αδιάφοροι;

Ας επανέλθουμε στο θέμα: το 2Β1 είναι ένα από τα θέματα που συζητάμε εδώ και αρκετό καιρό με άτομα του ΥπΕΠΘ που στελεχώνουν το 'Κοινωνία της Πληροφορίας'και δεν έχω αντιληφθεί να είναι αρνητικοί- το αντίθετο, έχω διαπιστώσει μια στροφή προς λύσεις που αξιοποιούν Ανοικτό/ Ελεύθερο Λογισμικό. Πέρα από αυτό, πιστεύω πως πρέπει να επικεντρωθούμε όχι στο ίδιο το μηχάνημα αλλά στις παιδαγωγικές εφαρμογές του. Αν μετά από 2 χρόνια βγει κάτι καλύτερο (που το πιο πιθανό αυτό θα γίνει) τότε θα διερευνήσουμε και τη λύση αυτή.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που έχει το 2Β1, και η μεγαλύτερη αλλαγή που θα φέρει δεν είναι η ίδια η εφαρμογή του -που θα δουλέψουμε αρκετά σκληρά ώστε να επιτύχει- αλλά η επίδραση που θα έχει σε όλη τη βιομηχανία υπολογιστών. Ήδη έχουν αρχίσει και άλλοι (Κίνα, Intel, Fourier) να ανακοινώνουν φθηνούς φορητούς για την εκπαίδεση.

Εχτές είχαμε συνάντηση με εκπροσώπους της Microsoft και αφού τους αναλύσαμε τους στόχους μας -μεταξύ άλλων και για το 2Β1- συμφώνησαν μαζί μας πως οι φορητοί υπολογιστές με δυνατότητες Tablet PC είναι το μέλλον της εκπαίδευσης και πως αναμένουν να μειωθεί δραστικά η τιμή των φορητών για μαθητές μέσα στα επόμενα χρόνια.

Φυσικά, αυτές είναι και οι εκτιμήσεις μας, αν και μπορεί να έχουμε και λάθος

Φιλικά

Αλέξανδρος Κοφτερός