ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σοβαρό Πρόβλημα!!

  • Subject: Re: Σοβαρό Πρόβλημα!!
  • From: Kostas Papadimas <pkst [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Thu, 21 Sep 2006 18:53:30 +0300
Στις 21-09-2006, ημέρα Πεμ, και ώρα 15:02 +0300, ο/η nikos [ at ] hellug [ dot ] gr
έγραψε:
> δηλαδή υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί μια ολόκληρη κοινότητα ελλήνων
> εθελοντών για τον εξελληνισμό λογισμικού ή και για συγγραφή νέου
> εκπαιδευτικού λογισμικού για το olpc και τελικά το υπουργείο να
> αποφασίσει (για οποιονδήποτε λόγο) να μην τα χρησιμοποιήσει;
>
> γιατί αν αυτό είναι έστω και μια υπόθεση εργασίας, δεν βλέπω το λόγο
> γιατί να προσφέρουν τον χρόνο τους εθελοντικά για κάτι που μπορεί και
> να μην χρησιμοποιηθεί ποτέ.
>
> δεν θα πρεπε να υπάρχει μια ξεκάθαρη δέσμευση απ' το υπουργείο πάνω σ' αυτό;
>
> νομίζω ο τίτλος που έβαλε ο κ. Ραγιαδάκος είναι πολύ εύστοχος.

Εχμμμμ... Το ελεύθερο και ανοικτό λογισμικό δεν περιμένει την ντιρεκτίβα
του κάθε υπουργείου για να αναπτυχθεί. Η εθελοντική προσφορά στον
ανοικτό κώδικα είναι προσφορά προς την κοινότητα και στους χρήστες που
θα το χρησιμοποιήσουν και θα το αναπτύξουν περαιτέρω στο μέλλον και όχι
επειδή έχει την έγκριση του Χ υπουργείου.