ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σοβαρό Πρόβλημα!!

> δεν θα πρεπε να υπάρχει μια ξεκάθαρη δέσμευση απ' το υπουργείο πάνω σ' αυτό;
>
> νομίζω ο τίτλος που έβαλε ο κ. Ραγιαδάκος είναι πολύ εύστοχος.
>

>Εχμμμμ... Το ελεύθερο και ανοικτό λογισμικό δεν περιμένει την ντιρεκτίβα
>του κάθε υπουργείου για να αναπτυχθεί. Η εθελοντική προσφορά στον
>ανοικτό κώδικα είναι προσφορά προς την κοινότητα και στους χρήστες που
>θα το χρησιμοποιήσουν και θα το αναπτύξουν περαιτέρω στο μέλλον και όχι
>επειδή έχει την έγκριση του Χ υπουργείου.

Άλλωστε, σε υπαρκτές εφαρμογές, η δουλειά που θα γίνει δεν θα πάει χαμένη αφού οι διορθώσεις/μεταφράσεις θα ενσωματωθούν στα βασικά πακέτα. Ακόμα και καινούριες εφαρμογές να δημιουργηθούν, τίποτε δεν θα πάει χαμένο αφού θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο σχολικό εργαστήριο (dual boot) ή να ενσωματωθούν σε 'εκπαιδευτικές' και μη διανομές Linux.

--Δημήτρης Καλαμαράς

πλοήγηση μηνυμάτων