ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σοβαρό Πρόβλημα!!

προφανώς και το ανοικτό λογισμικό δεν έχει ανάγκη κανέναν (νομίζω πως όλοι συμφωνούμε σ' αυτό), αλλά υπάρχουν χιλιάδες project open source, που μπορεί κάποιος να συνδράμει εθελοντικά.

προσωπικά για μένα το να (γνωρίζω πως θα) χρησιμοποιηθεί το αποτέλεσμα της εθελοντικής εργασίας για το olpc στην ελληνική εκπαίδευση, είναι μεγάλο κίνητρο για να επιλέξω να δώσω την ενέργεια μου σ' αυτό το project και όχι σ' ένα απ' τα χιλιάδες άλλα.

σε τελική ανάλυση ακόμα κι αυτή η λίστα λέγεται olpc. όχι εκπαιδευτικό λογισμικό για dual boot μηχανήματα.

On Thu, 21 Sep 2006 18:53:30 +0300