ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

FW: Παρουσίαση που δημοσιεύτηκε σήμερα στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ - http://www.elef-typos.gr/

> Αλλο ένα πρωτότυπο βρίσκεται στο εργαστήριο της Ενωσης Χρηστών και
> Φίλων Linux Ελλάδας (HELLUG), η οποία στηρίζει την όλη προσπάθεια,
> μιας και ο μαθητικός υπολογιστής θα χρησιμοποιεί λειτουργικό σύστημα
> Linux και ελεύθερο λογισμικό (δηλαδή προγράμματα που διανέμονται
> δωρεάν και μπορούν να βελτιωθούν από τους χρήστες τους).
>

>Η φράση "άλλο ένα πρωτότυπο" σημαίνει οτι είναι διαφορετικά τα υπόλοιπα
>πρωτότυπα; Στο κεντρικό wiki του OLPC αναφέρονται τα χαρακτηριστικά ενός
>board ως "First Generation Board".

Μέχρι στιγμής έχω δει δύο διαφορετικά boards. Αυτό που βρίσκεται στο εργαστήριο του HELLUG (που πρέπει να είναι η πρώτη "έκδοση" που ήρθε στην Ελλάδα πριν το καλοκαίρι από τον κ. Μπλέτσα) είναι διαφορετικό σχεδιαστικά (άλλες θέσεις θυρών, διαφορετική τροφοδοσία κλπ) από το 2ο board που υπάρχει στο εργαστήριο ELTRUN (www.eltrun.gr) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο ήρθε πριν από ένα μήνα περίπου.  Είναι λογικό να υπάρχουν ακόμα περισσότερες εκδόσεις, καθώς στην πορεία ακόμα και η εξωτερική σχεδίαση του 2b1 άλλαξε κατά πολύ. Δείτε τις συνημμένες εικόνες.

--Δημήτρης Καλαμαράς

πλοήγηση μηνυμάτων