ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Digest, Vol 6, Issue 4

Είμαι ο διαχειριστής του www.e-education.gr και θα ήθελα να σας ενημερώσω
ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και άλλα ενδιαφέροντα μαθήματα που έχουν
δημιουργηθεί και προσφέρονται δωρεάν από αυτόν τον δικτυακό τόπο. Μπορώ αν
θέλετε να έρθω σε επαφή με τον Σαλονικίδη ή οποιονδήποτε άλλο δημιουργό για
να έχουμε και την τυπική έγκριση αλλά είμαι σίγουρος ότι θα πρόσφεραν την
εργασία τους με μεγάλη χαρά.

Με εκτίμηση

Κώστας Σιμωτάς
www.e-education.gr
www.eduportal.gr
www.gefyres.gr   

-----Original Message-----
From: olpc-bounces [ at ] grnet [ dot ] gr [mailto:olpc-bounces [ at ] grnet [ dot ] gr] On Behalf Of
olpc-request [ at ] grnet [ dot ] gr
Sent: Friday, December 22, 2006 10:57 AM
To: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Subject: Digest, Vol 6, Issue 4

Send olpc mailing list submissions to
	olpc [ at ] grnet [ dot ] gr

To subscribe or unsubscribe via the World Wide Web, visit
	https://mailman2.grnet.gr/mailman/listinfo/olpc
or, via email, send a message with subject or body 'help' to
	olpc-request [ at ] grnet [ dot ] gr

You can reach the person managing the list at
	olpc-owner [ at ] grnet [ dot ] gr

When replying, please edit your Subject line so it is more specific
than "Re: Contents of olpc digest..."


Today's Topics:

   1.  Εργασίες 3ης Συντονιστικής Ομάδας (Alexandros Kofteros)
   2.  Άρθρο στο diablog.gr (Tassos Koutlas)
   3.  Μαθήματα για hotpotatoes (Michael Baladinos)
   4. Re:  Ελληνικό σχέδιο για την αξιοποίηση του 100$ laptop
      (Vamvakaris Michalis)
   5.  Άρθρο Diablog (Alexandros Kofteros)
   6.  FYI: MPs question why schools can't buy in to open source
      software (Theodoros G. Karounos)
   7. Re:  Ελληνικό σχέδιο για την αξιοποίηση του 100$ laptop
      (Theodoros G. Karounos)


----------------------------------------------------------------------

Message: 1
Date: Thu, 21 Dec 2006 11:28:05 +0200
From: Alexandros Kofteros <alexandros [ at ] apoplous [ dot ] org>
Subject: Εργασίες 3ης Συντονιστικής Ομάδας
To: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Message-ID: <458A53A5 [ dot ] 30209 [ at ] apoplous [ dot ] org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-7; format=flowed

Αγαπητοί συνεργάτες,

όπως ίσως γνωρίζετε, από το Σεπτέμβριο και μετά (κατά πάσα πιθανότητα) 
θα γίνει μια εκτεταμένη εφαρμογή του Φορητού στην Ελλάδα. Είναι στο χέρι 
μας να θέσουμε τις σωστές βάσεις ώστε να συνεχιστεί σε γερά θεμέλια η 
εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής. Δεν έχουμε περιθώρια λάθους γιατί μια 
αποτυχία, ειδικά με αριθμό 10 000 μηχανημάτων, θα οδηγήσει την εφαρμογή 
της πληροφορικής στην εκπαίδευση πολλά χρόνια πίσω.

Τα έργα της 3ης Συντονιστικής Ομάδας θα χωριστούν σε δύο μεγάλες ομάδες 
(τις υποκατηγορίες τις έχουμε αναφέρει).

*Α. Ανάπτυξη υλικού*
Για διάφορους λόγους, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε (αρχικά) το Squeak. 
Για να το κατεβάσουμε στην αγγλική έκδοση παρακαλώ επισκεφτείτε τη 
σελίδα  www.squeak.org και όχι το www.squeakland.org. Η δεύτερη ας 
χρησιμοποιηθεί για αναφορά στα παραδείγματα.

Άλλο λογισμικό για ανάπτυξη υλικού είναι το πολύ καλό Hot Potato 
(http://hotpot.uvic.ca/). Επίσης εξαιρετικό εργαλείο είναι το JClic 
(http://clic.xtec.es/en/index.htm)

Η έμφαση θα είναι (αρχικά) στην Ε' Δημοτικού και Β' Γυμνασίου, στα 
μαθήματα των Φυσικών Επιστημών και Μαθηματικών. Με τον κύριο Τσινάκο ήδη 
ετοιμάζουμε μια λίστα με ενότητες/ μαθήματα/ δραστηριότητες που θα σας 
στείλουμε. Από εκεί και πέρα είμαστε πρόθυμοι να δούμε και τις δικές σας 
εισηγήσεις, χωρίς να αποκλείουμε ανάπτυξη ποιοτικού υλικού σε άλλα μαθήματα.

Προσωπικά αναπτύσσω λογισμικό κάτω από περιβάλλον Director, Flash και 
RealBasic.  Το Λαπτοπ όμως δεν έχει προς το παρόν δυνατότητες να παίξει 
τέτοιο περιεχόμενο έτσι η έμφαση θα δοθεί στο Squeak.

*ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.*
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

(α) εποπτικοποίηση της εύρεσης εμβαδού παραλληλογράμμου. Ας 
κατασκευάσουμε δραστηριότητες στις οποίες ο μαθητής (της Ε Δημοτικού) να 
μπορεί να μετακινήσει τα τρίγωνα που σχηματίζονται όταν φέρουμε το ύψος 
από τις δύο κορυφές του Παραλληλογράμμου προς τη βάση. Με τον τρόπο αυτό 
αντιλαμβάνεται τον τύπο (Εμβαδό παραλληλογράμμου = βάση x ύψος) κατά 
παρόμοιο τρόπο που ισχύει στα ορθογώνια (Εμβαδό = μήκος x πλάτος)

(β) υπολογισμός του χρόνου. Ψηφιακό και αναλογικό ρολόι που δείχνει την 
ώρα. Προβλήματα με εντοπισμό της νέας ώρας μετά από παρέλευση (i) 40 
λεπτών (ii) μιας ώρας και 15 λεπτών (iii) 4 ημερών, δύο ωρών και 20 λεπτών

(γ) υπολογισμός του όγκου σχημάτων. Δημιουργία τρισδιάστατων σχημάτων τα 
οποία ο μαθητής να μπορεί να περιστρέψει ώστε να μελετήσει τα 
χαρακτηριστικά τους (π.χ. έδρες κύβου).

*2. ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (Φυσική, Χημεία, Βιολογία)*

(α) αγωγοί ηλεκτρισμού/ μονωτές. ασκήσεις στις οποίες ο μαθητής να 
μπορεί να δημιουργήσει κλειστό κύκλωμα εξετάζοντας την αγωγιμότητα 
διαφόρων αντικειμένων (π.χ. γομολάστιχα, συνδετηράκι από μέταλλο, μολύβι 
κ.α.)

(β) ανώμαλη διαστολή του νερού. Τι συμβαίνει στο νερό όταν αυξάνουμε ή 
μειώνουμε τη θερμότητα που δίνουμε

(γ) τροχιά οβίδας κανονιού υπό κλίση. Πως μια οβίδα πάει στο στόχο της 
όταν αλλάζει η γωνία βολής και η απόσταση από το στόχο

Τα πιο πάνω είναι αρχικές ιδέες που αφορούν την ανάπτυξη υλικού.


*Β. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών*

Η επιμόρφωση θα πρέπει να γίνει τόσο στη χρήση του υπολογιστή όσο και 
στη χρήση των λογισμικών ανάπτυξης υλικού (όπως τα 3 που ανάφερα στην 
αρχή) αλλά και στην αξιοποίηση του υλικού που θα δημιουργηθεί. Η 
επιμόρφωση μπορεί να γίνει με οργανωμένα μαθήματα κάτω από το περιβάλλον 
Moodle  που ήδη τρέχει (www.mathisis.org). Εδώ θα πρέπει κάποια άτομα να 
ασχοληθούν με τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για τα 3 πακέτα που 
ανάφερα, και τη διαχείριση των μαθημάτων. Ήδη έχω δημιουργήσει 
λογαριασμούς Εκπαιδευτή σε όσους έχουν εγγραφεί στη σελίδα του mathisis.org

Συνιστούμε επίσης να δημιουργηθούν και μαθήματα για εκπαιδευτικούς για 
χρήση των εργαλείων που ήδη υπάρχουν στο Moodle.

Θα ήταν, τέλος, καλό να ανοίξουμε όλοι λογαριασμό Skype ή έστω MSN 
Messenger για να έχουμε καλύτερη επικοινωνία. Το Skype μου είναι 
Alexandros_Kofteros και το MSN μου είναι alexand_27 [ at ] hotmail [ dot ] com

Φιλικά
Αλέξανδρος Κοφτερός


------------------------------

Message: 2
Date: Thu, 21 Dec 2006 17:46:21 +0200
From: Tassos Koutlas <tassos [ dot ] koutlas [ at ] gmail [ dot ] com>
Subject: Άρθρο στο diablog.gr
To: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Message-ID: <458AAC4D [ dot ] 4030402 [ at ] gmail [ dot ] com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-7; format=flowed

Ολίγον προκατειλημμένο άρθρο στο diablog.gr
Δείτε το: http://www.diablog.gr/?p=436

Τ


------------------------------

Message: 3
Date: Thu, 21 Dec 2006 16:14:57 +0200
From: "Michael Baladinos" <mbaladinos [ at ] gmail [ dot ] com>
Subject: Μαθήματα για hotpotatoes
To: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Message-ID:
	<824ac7dd0612210614r4acc11f6j740790b024d5d1ac [ at ] mail [ dot ] gmail [ dot ] com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-7; format=flowed

Για το Hotpotatoes υπάρχουν on-line μαθήματα στο
http://www.e-education.gr/moodle/course/category.php?id=13

Ο δημιουργός τους ο Σαλονικίδης είναι δάσκαλος και έχει ήδη αναπτύξει
δραστηριότητες με αυτό και ίσως θα έπρεπε να του στείλουμε ένα mail αν
θέλει να συμμετάσχει ή να μας παραχωρήσει υλικό αν και ήδη το κάνει
μέσω της ιστοσελίδας του



------------------------------

Message: 4
Date: Thu, 21 Dec 2006 23:46:32 +0200 (EET)
From: Vamvakaris Michalis <mvamv [ at ] otenet [ dot ] gr>
Subject: Re: Ελληνικό σχέδιο για την αξιοποίηση του 100$
	laptop
To: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Message-ID: <776790 [ dot ] 10661166737592674 [ dot ] JavaMail [ dot ] root [ at ] elgreco [ dot ] otenet [ dot ] gr>
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"; format=flowed

Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να ενημερωθούμε επίσημα από τους επικεφαλής της
προσπάθειας, σχετικά με το τι ισχύει από τις συγκεκριμένες δηλώσεις.

Βαμβακάρης Μιχαλης




Stefanos Papanotas <papanotas [ at ] gmail [ dot ] com> wrote: 
> **Ελληνικό σχέδιο για την αξιοποίηση του 100$ laptop
> 
>  Ημ: 20/12/2006
> Την πρόθεση της κυβέρνησης να αξιοποιήσει το laptop των 100 δολ.
> γνωστοποίησε χθες ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Γιώργος
Αλογοσκούφης
> κατά τη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2007 στη Βουλή. Ο κ.
Αλογοσκούφης
> ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της Ψηφιακής Στρατηγικής 2006-2013 και σε
> συνεργασία με το υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων η κυβέρνηση
> καταρτίζει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αξιοποίηση του laptop.
> "Καταρτίζουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αξιοποίηση του laptop στην
> ελληνική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αξιοποιώντας τους
> κοινοτικούς πόρους, τόσο του Προγράμματος 'Κοινωνία της Πληροφορίας' όσο
και
> του νέου Προγράμματος 'Ψηφιακή Σύγκλιση'", είπε ο υπουργός.
> 
> Ο κ. Αλογοσκούφης συμπλήρωσε ότι έχει δώσει εντολή στην Ειδική Γραμματεία
> Ψηφιακού Σχεδιασμού - πρώην Ειδική Γραμματεία της Κοινωνίας της
Πληροφορίας
> - εδώ και έξι μήνες, μετά από συνεννόηση με την υπουργό Παιδείας Μ.
> Γιαννάκου, για να ξεκινήσει η διαδικασία εξελληνισμού του laptop.
> 
> "Το σχέδιο αυτό υλοποιείται από τον Ιούλιο του 2006, σε συνεργασία με
> περισσότερους από 400 εθελοντές και εργαστήρια, που ήδη προσαρμόζουν τις
> εφαρμογές και το περιβάλλον του laptop στην ελληνική γλώσσα", σημείωσε ο
κ.
> Αλογοσκούφης.
> 
> Όπως επισήμανε, το σχέδιο για την αξιοποίηση του laptop θα ολοκληρωθεί
μέσα
> στο πρώτο τρίμηνο του 2007. "Το σχέδιο αυτό δεν εστιάζει μόνο στην
εξεύρεση
> των αποτελεσματικότερων τρόπων απόκτησης του υπολογιστή από τους Έλληνες
> μαθητές", είπε ο υπουργός. "Αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην ενσωμάτωση του
> φθηνού μαθητικού υπολογιστή με ουσιαστικό τρόπο στην εκπαιδευτική
> διαδικασία, ώστε να γίνει ένα ολοκληρωμένο εργαλείο στα χέρια των μαθητών
> μέσα στην τάξη. Για το σκοπό αυτό, μελετώνται όλες οι απαραίτητες
> οργανωτικές και εκπαιδευτικές παράμετροι που θα επιτρέψουν την ουσιαστική
> αξιοποίηση του laptop στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διότι, ο υπολογιστής
στα
> χέρια του κάθε Έλληνα μαθητή μετατρέπεται σε εργαλείο απελευθέρωσης της
> δημιουργικότητάς του, μόνο αν ενταχθεί αρμονικά στο εκπαιδευτικό
> περιβάλλον".
> 
> Το σχέδιο για την κατασκευή ενός φορητού υπολογιστή που θα κοστίζει μόλις
> 100 δολ. προωθείται από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό "Ένας Φορητός
> Υπολογιστής για Κάθε Παιδί" (One Laptop per Child - OLPC). Πρόεδρος του
> οργανισμού και πατέρας της ιδέας για την κατασκευή του υπολογιστή είναι ο
> καθηγητής Νίκολας Νεγροπόντε, πρόεδρος και ιδρυτής του Media Lab στο
> Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ).
> 
> www.knowhow.gr <http://www.knowhow.gr/ecpage.asp?id=35735&nt=105>
> -- 
> Στέφανος Ν. Παπανώτας
> Τεχνολόγος Γραφικών Τεχνών
> http://papanotas.wordpress.com
> _______________________________________________
> olpc mailing list
> olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
> https://mailman2.grnet.gr/mailman/listinfo/olpc
> 
> 



------------------------------

Message: 5
Date: Fri, 22 Dec 2006 06:17:20 +0200
From: Alexandros Kofteros <alexandros [ at ] apoplous [ dot ] org>
Subject: Άρθρο Diablog
To: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Message-ID: <458B5C50 [ dot ] 9080209 [ at ] apoplous [ dot ] org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-7; format=flowed

Οι προβληματισμοί του συγγραφέα του άρθρου της σελίδας 
http://www.diablog.gr/?p=43, αν και τραβηγμένοι σε αρκετά σημεία, 
περιέχουν αρκετές δόσεις προβληματισμού που θα πρέπει να τους λάβουμε 
πολύ σοβαρά.

Ο Cuban είναι ο πρώτος (ίσως) που έθεσε τέτοιους προβληματισμούς ως προς 
το μέγεθος της αλλαγής που θα επιφέρει ο ΧΟ. Επίσης, ένα μηχάνημα 
κατασκευασμένο για υποανάπτυκτες ή και αναπτυσσόμενες χώρες δεν σημαίνει 
απαραίτητα πως θα δουλέψει και στις αναπτυγμένες χώρες.

Είναι σημαντικό να έχουμε υπόψην μας πως ο σκοπός μας εδώ δεν είναι η 
προώθηση του αυτού καθ'αυτού φορητού, αλλά της ιδέας του να έχει ο κάθε 
μαθητής το δικό του. Το ΧΟ είναι -στο στάδιο αυτό- το μέσο για να 
πραγματοποιήσουμε αυτό το στόχο. Δεν πρέπει να έχουμε ούτε 
συναισθηματικούς δεσμούς με κανένα μηχάνημα, ούτε να θεωρούμε πως 
κάνουμε σταυροφορία υπέρ της μιας τεχνολογίας ή της άλλης. Στόχος μας 
είναι -όσο γίνεται- η αλλαγή στους κόλπους της εφαρμογής της τεχνολογίας 
ως μέσο μάθησης και τίποτα άλλο- αν αύριο (το είχα αναφέρει και παλιά) η 
Γαλλία ή η Γερμανία ή κάποιος άλλος βγάλουν ένα μηχάνημα που να μας 
εξυπηρετεί καλύτερα, τότε -πολύ λογικά- θα αξιοποιήσουμε το νέο 
μηχάνημα. Η μαγκιά εδώ είναι να αναπτυχθεί τέτοιο υλικό και μεθοδολογία 
που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί με όλα τα μηχανήματα και όχι να 
περιοριζόμαστε σε πλατφόρμες και τα λοιπά.

Φιλικά

Αλέξανδρος


------------------------------

Message: 6
Date: Fri, 22 Dec 2006 10:16:31 +0200
From: "Theodoros G. Karounos" <t [ dot ] karounos [ at ] gmail [ dot ] com>
Subject: FYI: MPs question why schools can't buy in to open
	source	software
To: "Epitoph Prwtoboylias" <olpc [ at ] grnet [ dot ] gr>
Message-ID:
	<b504d47b0612220016l339fc58aua11c036751eb88ff [ at ] mail [ dot ] gmail [ dot ] com>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

FYI: MPs question why schools can't buy in to open source software
...

Nearly 1 in 5 backbencher MPs from all parties have questioned the
exclusion of open source software from UK schools in their response to
an early day motion (EDM) tabled by John Pugh MP. The motion addresses
concern for government policy which stifles innovation and locks users
into high cost software.

The EDM, tabled on 21st November 2006, questions policy that promotes
the exclusive use of expensive, proprietary software in schools. MPs
supporting the EDM have stressed their concern that limiting suppliers
to a select group of vendors excludes most UK-based SMEs that have
traditionally supplied local schools...

John Pugh MP, said: "In my experience a school is a key part of the
community and as such has a role to play in the economy of that
community. By supporting SMEs the local high-technology industry will
be encouraged which will benefit everyone."

Open source is a process which enables SMEs and large organisations to
contribute to reusable high quality, reusable software, by deploying
this software with open, often internationally approved standards,
companies can cooperate on technology and compete on service, Users
benefit because they can choose where to obtain this software free or
with support, and with open standards they retain control of their
data. The process prevents lock-in, so users never have to pay to
upgrade, merely because the producers have released a new version of a
product with different formats.
...
http://www.publictechnology.net/modules.php?op=modload&name=News&file=articl
e&sid=7212

 ...

-- 
________________________________________
http://users.ntua.gr/karounos/ - skype: karounos


------------------------------

Message: 7
Date: Fri, 22 Dec 2006 10:56:47 +0200
From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr>
Subject: Re: Ελληνικό σχέδιο για την αξιοποίηση του 100$
	laptop
To: mvamv [ at ] otenet [ dot ] gr
Cc: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Message-ID:
	<b504d47b0612220056k5fc28da6wc1b25b181cf12291 [ at ] mail [ dot ] gmail [ dot ] com>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Η "Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού - http://www.infosociety.gr/
" υποστηρίζει την επιτροπή πρωτοβουλίας από την σύσταση της, ο
αρμόδιος υπουργός στο πλαίσιο της συζήτησης για τον προϋπολογισμό του
2007 στη Βουλή απαντώντας στις τοποθετήσεις του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ
που ανέφερε ότι η Ελληνική κυβέρνηση καθυστερεί υπερβολικά στην
αξιοποίηση του, γνωστοποίησε την πρόθεση της κυβέρνησης να προμηθευτεί
τον υπολογιστή για τους Έλληνες μαθητές.

Η χρήση του μαθητικού υπολογιστή με βελτιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά
στα σχολεία της χώρας μας θα συμβάλλει στην εκπαιδευτική διαδικασία,
θα προωθήσει την καινοτομία και θα αλλάξει τη θέση της χώρας μας, που
τώρα είναι από τις τελευταίες στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και
διαδικτύου στην Ευρώπη. Είναι θετικό που όλες οι πολιτικές δυνάμεις
υποστηρίζουν αυτήν την  πρωτοβουλία.

Έως σήμερα πάνω από 450 προγραμματιστές ελευθέρου λογισμικού,
εκπαιδευτικοί και μεταφραστές που ήδη συμμετέχουν κα σε άλλα έργα
ελεύθερου λογισμικού έχουν εγγραφεί στην λίστα olpc [ at ] grnet [ dot ] gr και πάνω
από 100 συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας- http://olpc.ellak.gr. Εμείς
ως εθελοντές θα συμβάλουμε στην ελληνοποίηση και στην υιοθέτηση του
υπολογιστή από το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα όπως συμβάλουμε και σε
πολλά άλλα έργα ανοιχτού λογισμικού συμμετέχοντας στην ανάπτυξη κοινών
αγαθών μαζί με εκατομμύρια διαδικτυακούς εθελοντές από όλο τον κόσμο.

Θ.Καρούνος

--

On 21/12/06, Vamvakaris Michalis <mvamv [ at ] otenet [ dot ] gr> wrote:
> Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να ενημερωθούμε επίσημα από τους επικεφαλής
της προσπάθειας, σχετικά με το τι ισχύει από τις συγκεκριμένες δηλώσεις.
>
> Βαμβακάρης Μιχαλης
>
>
>
>
> Stefanos Papanotas <papanotas [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:
> > **Ελληνικό σχέδιο για την αξιοποίηση του 100$ laptop
> >
> >  Ημ: 20/12/2006
> > Την πρόθεση της κυβέρνησης να αξιοποιήσει το laptop των 100 δολ.
> > γνωστοποίησε χθες ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Γιώργος
Αλογοσκούφης
> > κατά τη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2007 στη Βουλή. Ο κ.
Αλογοσκούφης
> > ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της Ψηφιακής Στρατηγικής 2006-2013 και σε
> > συνεργασία με το υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων η κυβέρνηση
> > καταρτίζει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αξιοποίηση του laptop.
> > "Καταρτίζουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αξιοποίηση του laptop στην
> > ελληνική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αξιοποιώντας τους
> > κοινοτικούς πόρους, τόσο του Προγράμματος 'Κοινωνία της Πληροφορίας' όσο
και
> > του νέου Προγράμματος 'Ψηφιακή Σύγκλιση'", είπε ο υπουργός.
> >
> > Ο κ. Αλογοσκούφης συμπλήρωσε ότι έχει δώσει εντολή στην Ειδική
Γραμματεία
> > Ψηφιακού Σχεδιασμού - πρώην Ειδική Γραμματεία της Κοινωνίας της
Πληροφορίας
> > - εδώ και έξι μήνες, μετά από συνεννόηση με την υπουργό Παιδείας Μ.
> > Γιαννάκου, για να ξεκινήσει η διαδικασία εξελληνισμού του laptop.
> >
> > "Το σχέδιο αυτό υλοποιείται από τον Ιούλιο του 2006, σε συνεργασία με
> > περισσότερους από 400 εθελοντές και εργαστήρια, που ήδη προσαρμόζουν τις
> > εφαρμογές και το περιβάλλον του laptop στην ελληνική γλώσσα", σημείωσε ο
κ.
> > Αλογοσκούφης.
> >
> > Όπως επισήμανε, το σχέδιο για την αξιοποίηση του laptop θα ολοκληρωθεί
μέσα
> > στο πρώτο τρίμηνο του 2007. "Το σχέδιο αυτό δεν εστιάζει μόνο στην
εξεύρεση
> > των αποτελεσματικότερων τρόπων απόκτησης του υπολογιστή από τους Έλληνες
> > μαθητές", είπε ο υπουργός. "Αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην ενσωμάτωση
του
> > φθηνού μαθητικού υπολογιστή με ουσιαστικό τρόπο στην εκπαιδευτική
> > διαδικασία, ώστε να γίνει ένα ολοκληρωμένο εργαλείο στα χέρια των
μαθητών
> > μέσα στην τάξη. Για το σκοπό αυτό, μελετώνται όλες οι απαραίτητες
> > οργανωτικές και εκπαιδευτικές παράμετροι που θα επιτρέψουν την
ουσιαστική
> > αξιοποίηση του laptop στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διότι, ο υπολογιστής
στα
> > χέρια του κάθε Έλληνα μαθητή μετατρέπεται σε εργαλείο απελευθέρωσης της
> > δημιουργικότητάς του, μόνο αν ενταχθεί αρμονικά στο εκπαιδευτικό
> > περιβάλλον".
> >
> > Το σχέδιο για την κατασκευή ενός φορητού υπολογιστή που θα κοστίζει
μόλις
> > 100 δολ. προωθείται από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό "Ένας Φορητός
> > Υπολογιστής για Κάθε Παιδί" (One Laptop per Child - OLPC). Πρόεδρος του
> > οργανισμού και πατέρας της ιδέας για την κατασκευή του υπολογιστή είναι
ο
> > καθηγητής Νίκολας Νεγροπόντε, πρόεδρος και ιδρυτής του Media Lab στο
> > Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ).
> >
> > www.knowhow.gr <http://www.knowhow.gr/ecpage.asp?id=35735&nt=105>
> > --
> > Στέφανος Ν. Παπανώτας
> > Τεχνολόγος Γραφικών Τεχνών
> > http://papanotas.wordpress.com
> > _______________________________________________
> > olpc mailing list
> > olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
> > https://mailman2.grnet.gr/mailman/listinfo/olpc
> >
> >
>
> _______________________________________________
> olpc mailing list
> olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
> https://mailman2.grnet.gr/mailman/listinfo/olpc
>


-- 
________________________________________
http://users.ntua.gr/karounos/ - skype: karounos



------------------------------

_______________________________________________
olpc mailing list
olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
https://mailman2.grnet.gr/mailman/listinfo/olpc


End of olpc Digest, Vol 6, Issue 4
**********************************
4ΫοΣί~j²±Α?y4يΊ²??Βί


πλοήγηση μηνυμάτων