ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνικό σχέδιο για την αξιοποίηση του 100$ laptop

Η "Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού - http://www.infosociety.gr/
" υποστηρίζει την επιτροπή πρωτοβουλίας από την σύσταση της, ο
αρμόδιος υπουργός στο πλαίσιο της συζήτησης για τον προϋπολογισμό του
2007 στη Βουλή απαντώντας στις τοποθετήσεις του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ
που ανέφερε ότι η Ελληνική κυβέρνηση καθυστερεί υπερβολικά στην
αξιοποίηση του, γνωστοποίησε την πρόθεση της κυβέρνησης να προμηθευτεί
τον υπολογιστή για τους Έλληνες μαθητές.

Η χρήση του μαθητικού υπολογιστή με βελτιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά
στα σχολεία της χώρας μας θα συμβάλλει στην εκπαιδευτική διαδικασία,
θα προωθήσει την καινοτομία και θα αλλάξει τη θέση της χώρας μας, που
τώρα είναι από τις τελευταίες στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και
διαδικτύου στην Ευρώπη. Είναι θετικό που όλες οι πολιτικές δυνάμεις
υποστηρίζουν αυτήν την  πρωτοβουλία.

Έως σήμερα πάνω από 450 προγραμματιστές ελευθέρου λογισμικού,
εκπαιδευτικοί και μεταφραστές που ήδη συμμετέχουν κα σε άλλα έργα
ελεύθερου λογισμικού έχουν εγγραφεί στην λίστα olpc [ at ] grnet [ dot ] gr και πάνω
από 100 συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας- http://olpc.ellak.gr. Εμείς
ως εθελοντές θα συμβάλουμε στην ελληνοποίηση και στην υιοθέτηση του
υπολογιστή από το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα όπως συμβάλουμε και σε
πολλά άλλα έργα ανοιχτού λογισμικού συμμετέχοντας στην ανάπτυξη κοινών
αγαθών μαζί με εκατομμύρια διαδικτυακούς εθελοντές από όλο τον κόσμο.

Θ.Καρούνος