ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Συντονισμός 3ης Ομάδας OLPC

ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

---------- Forwarded message ----------
From: Alexandros Kofteros <alexandros [ at ] apoplous [ dot ] org>
Date: 06-Jan-2007 09:06
Subject: Συντονισμός 3ης Ομάδας OLPC
To: ...

Αγαπητοί συνεργάτες,

Καλή Χρονιά σε όλους σας!

Για την 3η Συντονιστική Ομάδα έχουν εκφράσει ενδιαφέρον μέχρι τώρα 41
άτομα. Μέχρι αυτό το σημείο τα πράγματα κυλούσαν κάπως αργά, και αυτό
είναι φυσικό όταν έχεις να κάνεις με κάτι εντελώς νέο. θα ήθελα εδώ να
σας ευχαριστήσω για την υπομονή που δείξατε τόσο καιρό, μια και αρκετοί
ρωτούσατε τι μπορεί να γίνει στο άμεσο μέλλον.

Όλα δείχνουν πως το 2007 θα είναι μια καθοριστική χρονιά για την
εκπαίδευση στην Ελλάδα. Ευχόμαστε όλοι πως τα σχέδια για εφαρμογή
αναλογίας 1-1 θα έχουν θετικό αποτέλεσμα. Σίγουρα το Laptop δεν είναι το
τέλειο μηχάνημα, έχει όμως τα εχέγγυα για να προσφέρει ποιοτική
αναβάθμιση των διαδικασιών μάθησης, αν χρησιμοποιηθεί σωστά και με το
κατάλληλο λογισμικό.

Η έμφαση που έχει δοθεί για την εφαρμογή του Laptop είναι στα Μαθηματικά
και Φυσικές Επιστήμες (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) και Γεωγραφία Ε'
Δημοτικού και Β' Γυμνασίου. Αν όμως ο χώρος ενδιαφέροντός σας είναι σε
άλλα θέματα, τότε δεν μας περιορίζει κανείς στο να αναπτύξουμε
επιπρόσθετο υλικό (π.χ. για την Ιστορία).

Προς το παρόν, θα πρέπει να περιοριστούμε στην ανάπτυξη υλικού κάτω από
το περιβάλλον Squeak, το οποίο περιλαμβάνεται ως εργαλείο μέσα στο ίδιο
το Laptop.

Είναι καλό, ειδικά αν έχετε γρήγορη σύνδεση (ADSL) και ένα γρήγορο
υπολογιστή (Pentium 4 στα 2GHz και πάνω με Windows XP και 512ΜΒ μνήμης ή
περισσότερα) να κατεβάσετε ένα emulator του OLPC για να δείτε τόσο τον
τρόπο λειτουργίας όσο και το περιβάλλον Squeak.

Πρώτα θα πρέπει να κατεβάσετε το VMware Player. Αυτό θα σας επιτρέπει να
τρέξετε συστήματα άλλων υπολογιστών μέσα από το δικό σας. Κατεβάστε το
από τη διεύθυνση http://www.vmware.com/download/player/

Στη συνέχεια, αφού το κατεβάσετε και το κάνετε εγκατάσταση, μπορείτε να
κατεβάσετε και το λειτουργικό του Laptop (XO όπως το αποκαλούμε τώρα!).

Κατεβάστε το από τη διεύθυνση http://feedsifter.com/pub/olpc-182.zip

Αφού το κατεβάσετε και αυτό, θα πρέπει να το αποσυμπιέσετε (unzip) κάπου
στον υπολογιστή σας. Θα δημιουργηθεί ένας φάκελος (folder) που θα
περιέχει έναν αριθμό από αρχεία. Από εκεί μέσα κάντε διπλό κλικ στο
αρχείo olpc (πιθανόν να εμφανίζεται και η επέκτασή του ως αρχείο
olpc.vmx) και σε λίδα δευτερόλεπτα θα βρεθείτε μπροστά στο περιβάλλον
του Laptop.

Παρακαλώ για απορίες στείλτε μου email. Δεν έχω την ευθύνη των αρχείων
που σας έχω εισηγηθεί, έτσι αν κάποιος σύνδεσμος σταματήσει να
λειτουργεί (μέχρι σήμερα λειτουργούν όλα!) δεν φταίμε εμείς!

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το Skype μου για επικοινωνία
Alexandros_Kofteros ή και το MSN Messenger alexand_27 [ at ] hotmail [ dot ] com

Φιλικά,
Αλέξανδρος Κοφτερός

http://olpc.ellak.gr

πλοήγηση μηνυμάτων