Κύριε Καρούνο Με έκπληξη είδα ότι «Ο γενικότερος σχεδιασμός της πορείας του έργου περιλαμβάνει την πιλοτική διανομή και χρήση μερικών χιλιάδων μαθητικών υπολογιστών από την επόμενη σχολική χρονιά, και μαζικότερη εισαγωγή τους τα επόμενα έτη. Για την επόμενη σχολική χρονιά (2007-2008), προγραμματίζεται η χρήση τους από μαθητές της Στ' Δημοτικού και της Β' Γυμνασίου στα πλαίσια της εκμάθησης Μαθηματικών και Φυσικής.» Θα είχατε την καλοσύνη να με ενημερώσετε σε ποια συνάντηση της Επιτροπής Πρωτοβουλίας πάρθηκε αυτή η απόφαση ή τουλάχιστον ποιος την εισηγήθηκε; Πιστεύω ότι πρόκειται για ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ που θα δυναμιτίσει την όλη εξέλιξη του προγράμματος. Βασικά σημεία της εκκίνησης πρέπει να είναι: 1) Η έστω πειραματική εφαρμογή πρέπει να ξεκινάει από έτος εκπαιδευτικής εκκίνησης, όπως είναι το πρώτο έτος του Γυμνασίου, για να δημιουργήσει προηγούμενο για τους μαθητές. 2) Ο Μαθητικός Υπολογιστής θα είναι για ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ και όχι μόνο για Φυσική και Μαθηματικά. 3) Τα βιβλία θα δοθούν σε pdf μορφή (σε FLASH stick ή στη FLASH MEMORY του υπολογιστή) μαζί με το Μαθητικό Υπολογιστή. 4) Καλό θα είναι οι μαθητές να επιλέξουν μεταξύ του Μαθητικού Υπολογιστή και των χάρτινων βιβλίων για να μη διπλασιαστεί το κόστος της εκπαίδευσης. ... και μερικά άλλα δευτερεύοντα. Με εκτίμηση Χρήστος Ραγιαδάκος