ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Lathos epiloghs ekkinhshs

RAGIADAKOS Christos wrote [edited]:
> Με έκπληξη είδα ότι
> «Ο γενικότερος σχεδιασμός της πορείας του έργου περιλαμβάνει την πιλοτική
> διανομή και χρήση μερικών χιλιάδων μαθητικών υπολογιστών από την επόμενη
> σχολική χρονιά, και μαζικότερη εισαγωγή τους τα επόμενα έτη.  Για την
> επόμενη σχολική χρονιά (2007-2008), προγραμματίζεται η χρήση τους από
> μαθητές της Στ' Δημοτικού και της Β' Γυμνασίου στα πλαίσια της εκμάθησης
> Μαθηματικών και Φυσικής.»
>
> Θα είχατε την καλοσύνη να με ενημερώσετε σε ποια συνάντηση της Επιτροπής
> Πρωτοβουλίας πάρθηκε αυτή η απόφαση ή τουλάχιστον ποιος την εισηγήθηκε;

Η απόφαση για την πιλοτική λειτουργία δεν προήλθε
από την επιτροπή πρωτοβουλίας (δε θα μπορούσε, άλλωστε),
αλλά από την πολιτική ηγεσία.

Με βάση τους διαθέσιμους χρόνους, η προετοιμασία για χρήση
του μαθητικού υπολογιστή σε όλα τα αντικείμενα εκπαίδευσης
δεν είναι δυνατή.

Ως εκ τούτου επιλέχθηκαν δύο γνωστικά αντικείμενα
(Μαθηματικά και Φυσική) και δύο τάξεις (Στ' Δημοτικού
και Β' Γυμνασίου), ώστε να είναι εφικτή η παραγωγή
του αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού.

Δε νομίζω ότι είχε ποτέ συζητηθεί η εξάλειψη των βιβλίων
και η αποκλειστική χρήση του μαθητικού υπολογιστή -- αυτό
θα ήταν μάλλον υπερβολικά ριζική αλλαγή (και θα προϋπόθετε
πολύ περισσότερη προετοιμασία, φυσικά).  Περισσότερο
εξετάζεται η εισαγωγή του υπολογιστή ως συνοδευτικού
(βοηθητικού) στοιχείου στην υπάρχουσα εκπαιδευτική διαδικασία.

Από την άλλη, ο μαθητικός υπολογιστής δεν περιορίζεται μόνο
στο στενό αυτό ρόλο: ο στόχος είναι να αποτελέσει ενα γενικότερο
εργαλείο μάθησης για τα παιδιά, ακόμα και ανεξάρτητα
από τα καθιερωμένα διδασκόμενα μαθήματα.

--
-- zvr --