ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Λάθος επιλογής εκκίνησης

  • Subject: Re: Λάθος επιλογής εκκίνησης
  • From: "RAGIADAKOS Christos" <ragiadak [ at ] hol [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 12 Jan 2007 12:49:58 +0200
Αγαπητέ Αλέξανδρε γεια σου
Από όσο γνωρίζω το ΥΠΕΠΘ δεν έχει ασχοληθεί με το θέμα. Μερικοί μόνο
παρατρεχάμενοι (άνθρωποι που φοβούνται να πατήσουν το κουμπί του υπολογιστή
επειδή πιστεύουν ότι θα εκραγεί) έχουν κάνει αρνητικές εισηγήσεις, ως
συνήθως σε κάθε τέτοιο εγχείρημα. Ποια είναι λοιπόν αυτή η πολιτική
προσωπικότητα που έδωσε τέτοια εντολή; Προφανώς ο υπεύθυνος του προγράμματος
του OLPC για την Ελλάδα (ποιος είναι αλήθεια;) θα την ξέρει. Ας την
κοινοποιήσει για να γνωρίζουν οι ιστορικοί του μέλλοντος πως απέτυχε και
αυτή η προσπάθεια. Επισημαίνω ότι το "στρίβειν δια του αρραβώνος" είναι
κλασικός τρόπος υπόθαλψης.
Με εκτίμηση
Χρήστος