ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

GOGLE SPREADSHEET

Αγαπητοί φίλοι,

έχω χρησιμοποιήσει το OLPC (τελευταία έκδοση του συστήματος) με το Google Spreadsheet και πρέπει να ομολογήσω πως αν βελτιωθούν ορισμένα προβλήματα, τότε θα έχουμε ένα πολύ καλό εργαλείο μέσα στο διαδίκτυο.

Το πρόβλημα που παρατηρείται είναι με την εμφάνιση των δεδομένων στα κελιά (cels) του Google Spreadsheet. Για λόγους που δεν γνωρίζω (δεν θέλω να κάνω υποθέσεις αλλά θα έχει να κάνει με το τι υποστηρίζει ή δεν υποστηρίζει το Firefox του XO), οι πληροφορίες που πληκτρολογούμε στα κελιά αν και είναι σ'αυτά δεν εμφανίζονται. Όταν όμως επιλέξουμε τα κελιά για γραφική παράσταση, τότε η γραφική παράσταση δημιουργείται .

Όμως, αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα τότε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Τα Spreadsheet είναι χρησιμότατα στην εκπαιδευτική διαδικασία, ειδικά στα Μαθηματικά, μια και είναι ένα καλό εργαλείο συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων (και οι Βάσεις Δεδομένων επίσης) που προς το παρόν -με άλλο τρόπο- δεν το έχουμε.

Φιλικά

Αλέξανδρος

πλοήγηση μηνυμάτων