ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Προτάσεις για βελτιώσεις & προσθήκη νέων δυνατοτήτων στο Moodle

  • Subject: Re: Προτάσεις για βελτιώσεις & προσθήκη νέων δυνατοτήτων στο Moodle
  • From: Manolis Tzanidakis <manolis [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 13 Oct 2014 11:14:20 +0300
On October 11, 2014 at 9:54:18 AM, Michalis Feidakis (mfeidakis [ at ] sch [ dot ] gr) wrote:
> Υπάρχει μία πρόταση από την ερευνητική μας ομάδα για εμπλουτισμό των
> learning environments με μηχανισμούς συναισθηματικής αξιολόγησης του χρήστη
> και συναισθηματικής ανατροφοδότησης (emotion detection - affective
> feedback). Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί κάποιος από την ΕΕΛ/ΛΑΚ να
> προσαρμόσει τα δικά μας components στο Moodle.
> Σας ενδιαφέρει με τέτοια προοπτική;
> Είμαι στη διάθεσή σας για περαιτέρω ενημέρωση.
>
> Με εκτίμηση,
> Μιχάλης Φειδάκης

Καλημέρα σας κ. Φειδάκη,
η πρόταση σας είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Πού θα μπορούσαμε να βρούμε
περισσότερες πληροφορίες σχετικά, για να το αξιολογήσουμε?

Στη φάση αυτή του έργου συλλέγουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες
σχετικά με τα χαρακτηριστικά που επιθυμεί η κοινότητα να αναπτυχθούν και
στη συνέχεια αξιολογούμε αν μπορούν να ενταχθούν στο έργο.

Ευχαριστώ,
Μ. Τζανιδάκης