ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Προτάσεις για βελτιώσεις & προσθήκη νέων δυνατοτήτων στο Moodle

  • Subject: Re: Προτάσεις για βελτιώσεις & προσθήκη νέων δυνατοτήτων στο Moodle
  • From: "Michalis Feidakis" <mfeidakis [ at ] sch [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 14 Oct 2014 13:13:55 +0300
Μανώλη καλησπέρα και πάλι,

Σε συνέχεια της τηλ. μας επικοινωνίας, σημειώνω καταρχήν το ενδιαφέρον της
ΕΕΛ/ΛΑΚ για την πρόταση μας (επισυνάπτω ένα προσχέδιο) ως προς την
προσαρμογή των αναπτυσσόμενων components στο Moodle. Σε δεύτερη φάση θα
συζητήσουμε κάποιες λεπτομέρειες.
Επίσης σου επισυνάπτω ένα άρθρο μας όπου περιγράφεται συνοπτικά αυτό που
είχαμε κάνει πέρσι στο Moodle

Να είσαι καλά,
Μιχάλης