ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: SXETIKA ME THN "PROSKLHSH GIA SYGGRAFH ODHGWN EL/LAK"

κ.Φιλιππίδη,

μετά από κάθε ερώτηση παραθέτω την απάντηση.

Με εκτίμηση,
Θ.Καρούνος

--

2009/4/8 Stavros Filippidis <stavros [ at ] filippidis [ dot ] name>

> Αξιότιμε(η) κυριε(α),
>
> στα παρακάτω ερωτήματα που έθεσα ήδη, να προσθέσω κι ένα ακόμη:
>
> ε) Έχετε κάποιο -δικό σας- χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θέλετε να έχει
> ολοκληρωθεί ο οδηγός -και εάν ναι ποιο είναι αυτό- ή θα το θέσει ο
> συγγραφέας του οδηγού στην πρόταση του;

Οι οδηγοί πρέπει να έχουν παραδοθεί το αργότερο έως τις 25 Μαΐου 2009.

> Με εκτίμηση,
>
> Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης

Οι οδηγοί πρέπει να καλύπτουν εκλαϊκευμένα αλλά συνολικά το αντίστοιχο
αντικείμενο.

> β) Βλέπω στην πρόσκληση ότι "οι οδηγοί θα διατίθενται σε ηλεκτρονική και
> έντυπη έκδοση με άδεια Creative Commons <http://creativecommons.gr/>". Θα
> είναι κανονικές εκδόσεις με ISBN ή/και ISSN; Ποιος (φορέας) θα είναι ο
> εκδότης των οδηγών;

Οι οδηγοί θα διατίθενται σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή και θα είναι κοινή
έκδοση του ΕΔΕΤ και της ΕΕΛΛΑΚ.

> γ) Το όνομα του συγγραφέα (εάν καταθέσω πρόταση θα είναι ατομική) θα
> αναγράφεται κανονικά στους οδηγούς;

Σε κάθε οδηγό θα αναγράφεται το όνομα του συγγραφέα και θα κατοχυρώνονται τα
πνευματικά δικαίωμα σύμφωνα με την άδεια
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/deed.el

> δ) Τι έκταση επιθυμείτε να έχει ο κάθε οδηγός;

Κάθε οδηγός θα καλύπτει με επάρκεια και παραπομπές το αντίστοιχο θέμα και
δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 10.000 λέξεις. Βασικό κριτήριο επιλογής σε
επίπεδο προτεινόμενων περιεχόμενων θα είναι η κάλυψη των βασικών αναγκών της
κοινότητας χρηστών που απευθύνεται και θα μπορεί να συνοδεύεται από CD( πχ
EDUBUNTU ).

--
Πριν εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα, σκεφθείτε το περιβάλλον! Ένα χαρτί λιγότερο!
- http://karounos.gr/blog/

πλοήγηση μηνυμάτων