ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΟΔΗΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ

κ. Μπονάρου,

η πρόσκληση και η προθεσμία αφορούν του τρεις εκλαϊκευμένους οδηγούς όπως
περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση -
http://www.ellak.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6820&Itemid=1-
οι προτάσεις σας θα ληφθούν υπόψη για την επόμενη φάση που θα αφορά
εξειδικευμένους οδηγούς για συγκεκριμένα ΕΛΛΑΚ. Δείτε για παράδειγμα το
http://en.flossmanuals.net/ .

Θ.Καρούνος

--

--
Πριν εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα, σκεφθείτε το περιβάλλον! Ένα χαρτί λιγότερο!
- http://karounos.gr/blog/

πλοήγηση μηνυμάτων