ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Epistimoniki-epitropi-ellak] Fwd: OpenCertification & OpenE-School!!!

Άνοιξα την σελίδα
http://www.ellak.gr/index.php?option=com_openwiki&Itemid=103&id=ellak:certification_platformστο
WIKI ,  ποιοι θα αναλάβουν να καταγράψουν τι έχει γίνει έως σήμερα και
στην συνέχεια όλη η δουλειά συγκεντρώνετε σε ένα open source project,
προτείνω αν συμφωνήσουμε στο πως προχωράμε να ανοίξουμε project στο
http://www.osor.eu/ .

Με αυτό το θέμα οι βασικοί developers προτείνω να οργανώσουν ένα workshop
στην διημερίδα(
http://www.ellak.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6836&Itemid=1)
για να προσελκύσουν και άλλους developers σε αυτό το έργο.

Θ.Καρούνος