ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Η σημασία της ενημέρωσης γύρω από το EΛ/ΛΑΚ και η ανάγκη λήψη δράσης σε φαινομενικά ασήμαντες περιπτώσεις

  • Subject: Η σημασία της ενημέρωσης γύρω από το EΛ/ΛΑΚ και η ανάγκη λήψη δράσης σε φαινομενικά ασήμαντες περιπτώσεις
  • From: RodGer <georodop [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 05 Feb 2010 12:41:46 +0200
    Όσοι θεωρούν ότι έχει έστω κάποια μικρή αξία το να ενημερώσουμε για
τις παρανοήσεις και τις λάθος εντυπώσεις που μπορεί να προκαλέσει ο
τρόπος με τον οποίο αναφέρεται στο λογισμικό ανοιχτού κώδικα η
ιστοσελίδα http://www.apodeixeis.com.gr/  :

> Η προσπάθειά μας διακρίνεται από οποιαδήποτε άλλη παρόμοια Ιντερνετική
> εφαρμογή για την ποιότητά της και την ασφάλεια στην προστασία των
> δεδομένων (E-mails, στοιχεία Αποδείξεων κτλ.). Δεν έχει καμία σχέση με
> προγράμματα ‘ανοικτού κώδικα’, που είναι διαθέσιμος σε όλους, αλλά
> στηρίζεται σε ιδιόκτητο λογισμικό, δημιουργημένο ειδικά και
> συγκεκριμένα για την παρούσα εφαρμογή και τις δυνατότητές της.

μπορεί να τους στείλει ένα ευγενικό σύντομο ενημερωτικό μήνυμα στη
διεύθυνση info [ at ] apodeixeis [ dot ] com [ dot ] gr .
    Μπορεί κάποιοι να θεωρούν ότι οι χρήστες της συγκεκριμένης
ιστοσελίδας είναι αφελείς (όπως ειπώθηκε νωρίτερα από κάποιον φίλο της
λίστας μας). Εγώ θα ήθελα να σας θυμίσω ότι το ΕΛ/ΛΑΚ δεν προορίζεται
μόνο για έξυπνους ή μη αφελείς χρήστες αλλά για όλους. Αν οι χρήστες της
ιστοσελίδας αυτής είναι αφελείς, τόσο το χειρότερο μιας και θα πιστέψουν
πιο εύκολα και θα αναπαράγουν μια λάθος αντίληψη. Πιστεύω πως στις
περισσότερες περιπτώσεις το ΕΛ/ΛΑΚ αδικείται λόγω της άγνοιας που
υπάρχει σχετικά με όσα αυτό μπορεί να προσφέρει σε όλους μας. Για αυτόν
τον λόγο πιστεύω πως σε κάθε ευκαιρία πρέπει να ενημερώνουμε όσους
μπορούμε για το πόσο σημαντικό είναι να επικρατήσει το ελεύθερο
λογισμικό ανοιχτού κώδικα καθώς και να αποτρέπουμε τη δημιουργία
αρνητικών εντυπώσεων σχετικά με αυτό.

    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας

Με εκτίμηση

Ροδόπουλος Γεώργιος