ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Αναφορά ιστοσελίδας στο ελ.λ.α.κ. η οποία δημιουργεί λάθος εντυπώσεις

  • Subject: Re: Αναφορά ιστοσελίδας στο ελ.λ.α.κ. η οποία δημιουργεί λάθος εντυπώσεις
  • From: Kostas Boukouvalas <boukouvalas [ at ] linux [ dot ] com>
  • Date: Thu, 4 Feb 2010 12:20:27 +0200
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί να θέλει κάποιος ιδιώτης ή
επιχειρηματίας να καταχωρήσει τις αποδείξεις του *on-line* στις
διάφορες πλατφόρμες;
Στην ουσία να τις δώσει σε κάποιον άλλο άνθρωπο τον οποίο δεν γνωρίζει
προσωπικά - μόνο διαδικτυακά - και τον "εμπιστεύεται" μέσω φόρμας
συμμετοχής στην πλατφόρμα που αυτός έφτιαξε για να διαχειριστεί τα
στοιχεία του πελάτη...!!!

Πόσο μάλλον όταν προηγούνται όλα τα παραπάνω!

Συγγνώμη, δε ξέρω ποιανού ιδέα ήταν αυτή, αλλά εμένα δε μου αρέσει. Θα
προτιμούσα να υπάρχει ένα πρόγραμμα που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω
αντί του κλασσικού spreadsheet αλλά (προσωπικά) στην τελική πάλι εκεί
θα καταλήξω λόγω της απλότητάς του.

Τα δυο "προβλήματα" (ακόμα και με εισαγωγικά αν μπορεί κάποιος να τα
πει προβλήματα) με τις αποδείξεις είναι:

α) ποιες γίνονται δεκτές από την εφορία τελικά (ακόμα δεν έχει
ξεκαθαριστεί πλήρως - αλλά θα γίνει οσονούπω)

β) Ο σωστός υπολογισμός βάσει του φόρου κάθε προϊόντος. Δείτε μια
απόδειξη υπερκαταστήματος και θα διαπιστώσετε ο,τι υπάρχουν ανάμικτα
προϊόντα 9% και 19%.

Με λίγη υπομονή και μικρή γνώση του φύλλου εργασίας (γιατί άραγε το
λένε φύλλο "εργασίας" = μάλλον γιατί το χρησιμοποιούν όσοι δε
βαριούνται να το δουλέψουν) η δουλειά και ο υπολογισμός έχει γίνει.
Ούτε sites, ούτε κωδικοί, ούτε-ούτε-ούτε...
Αλλά παρ' όλα αυτά εκτιμώ τη δουλειά που έχουν κάνει αρκετοί άνθρωποι
και δέχομαι ότι αυτοί είναι και καλοπροαίρετοι. Για να καταλήξω κάπου
θα συμφωνήσω με αυτό που γράφει στη σελίδα του e-Αποδείξεις:

"Τι θα γίνει αν το αρμόδιο υπουργείο προσφέρει τη δικιά του εφαρμογή?

Μακάρι! Αυτό το γεγονός θα καταδείξει ότι κάτι αλλάζει. Τo
e-receipts.appspot.com θα προσπαθήσει να μείνει συμβατό, με την
προϋπόθεση ότι το υπουργείο θα δημοσιοποιήσει τις διαμορφώσεις αρχείων
που υποστηρίζει."

+ το γεγονός ότι κάτι τέτοιο είναι ελεύθερο λογισμικό
+ αλλά και - ταυτόχρονα (ξέρω, δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς) το
γεγονός των GApps

(Ας ρίξω και ένα καρφί τώρα...)

Αλλά γι' αυτό έχουμε τα Υπουργεία τα οποία... αγοράσανε άδειες Oracle
- ας τις χρησιμοποιήσουν επιτέλους "σωστά"...

;-)