ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Creative common και public Domain

ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

---------- Forwarded message ----------
From: Nikos Roussos
Date: Friday, February 3, 2012
Subject: Creative common και public Domain
To: Κόκκινη Κλωστή Δεμένη λευκωσιας 32 <artcafebeer [ at ] gmail [ dot ] com>
Cc: info [ at ] ellak [ dot ] gr

Καλησπέρα,

Είναι πολύ ενθαρρυντικό που υπάρχουν χώροι που προωθούν καλλιτέχνες
που έχουν επιλέξει να διανέμουν το έργο τους ελεύθερα.

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα αρχίσει να λειτουργεί και η υπηρεσία
radio.creativecommons.gr, που πιθανόν να σας βοηθήσει λίγο στον
αυτοματισμό της μουσικής που παίζετε.

Έλληνες μουσικούς Creativecommons μπορείτε να βρείτε αρκετούς στο
jamendo.com. Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία.

--
Νίκος Ρούσσος
Επ. Συνεργάτης ΕΕΛ/ΛΑΚ

--
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used
when we created them(A. Einstein).

http://karounos.gr/blog/