ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [epistimoniki-epitropi-ellak] Αναζήτηση εταιριών που παράγουν λογισμικό με ανοιχτή άδεια

  • Subject: Re: [epistimoniki-epitropi-ellak] Αναζήτηση εταιριών που παράγουν λογισμικό με ανοιχτή άδεια
  • From: Alexios Zavras <zvr+eellak [ at ] zvr [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 6 Dec 2014 09:42:14 +0100
Vassilis Chryssos wrote [edited]:
> στα πλαίσια των δράσεων "Ημέρες συνεργασίας" η ΕΛΛ/ΛΑΚ διοργανώνει ημερίδα
> - σεμινάριο στο InnovAthens με θέμα "Αδειοδότηση λογισμικού ανοιχτού
> κώδικα". Επισυνάπτεται σχετικό το Δελτίο Τύπου που *θα* δημοσιευτεί
> προσεχώς.
> Θα σας παρακαλούσα αν έχετε να προτείνετε κάποια εταιρία που παράγει
> λογισμικό με ανοιχτή άδεια να μου κοινοποιήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας,
> ώστε να διερευνήσω πιθανή συμμετοχή τους στην ημερίδα.

το βασικό περιεχόμενο του σεμιναρίου είναι το πως να χρησιμοποιείς
(νόμιμα) λογισμικό ΕΛ/ΛΑΚ -- ιδίως αν *δεν* παράγεις ΕΛ/ΛΑΚ.

εννοώ ότι δεν είναι ανάγκη να ψάξετε για εταιρείες που παράγουν ΕΛ/ΛΑΚ --
αν χρησιμοποιούν Linux, gcc, κάποια open-source java library
για να παράγουν *ο,τιδήποτε* software, θα τους είναι χρήσιμο.

α, και θα μπορούσα να είμαι "Αλέξιος", παρακαλώ;

--
-- zvr --