ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Διαγωνισμός ανάπτυξης ΕΛ/ΛΑΚ

ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ.


---------- Forwarded message ----------
From: Xaralampos Tsimpouris <kifinas [ dot ] uop [ at ] gmail [ dot ] com>
Date: 2009/2/15
Subject: Διαγωνισμός ανάπτυξης ΕΛ/ΛΑΚ
To: info [ at ] ellak [ dot ] gr


===============================================
 ΤΙΤΛΟΣ: Ενοποιημένη πλατφόρμα για δευτεροβάθμια
& τριτοβάθμια εκπαίδευση
===============================================


Περίληψη:
Σχεδιασμός και κατασκευή, ενοποιημένης πλατφόρμας με σκοπό τη χρήση
της από όλα τα εμπλεκόμενα άτομα της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας
εκπαίδευσης. Θα παρέχεται η δυνατότητα διασύνδεσης και αλληλεπίδρασης
γονέων, καθηγητών και μαθητών, με βασικό γνώμονα την διευκόλυνση της
μεταξύ τους επικοινωνίας. Η ροής πληροφορίας (γνώσεις, σχόλια,
παρατηρήσεις, ανακοινώσεις) θα συνδέει όλες τις δυνατές μορφές
αλληλεπίδρασης των εμπλεκόμενων ατόμων, αντίστοιχη της εκάστοτε
περίπτωσης.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα κατασκευαστεί έχοντας υπ' όψιν τις
ιδιομορφίες και ιδιαιτερότητες κάθε ομάδας χρηστών (π.χ. μικρή ηλικία
μαθητών, ελλιπής εξοικείωση γονέων με Η/Υ).


Ιστορικό
--------
Μετά από σχετική έρευνα δεν βρέθηκε πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα η οποία
να παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας της
δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα περισσότερα πακέτα
e-εκπαίδευσης στοχεύουν σε επίπεδο πανεπιστημίου, δηλαδή ακαδημαϊκή
εκπαίδευση, με βασική συσχέτιση εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου ενώ δεν
υπάρχει κάτι αντίστοιχο που να παρέχει υπηρεσίες
πληροφόρησης/διασύνδεσης ΚΑΙ στον γονέα του εκπαιδευόμενου.
Είναι άλλωστε γνωστό πως η πλειονότητα των γονέων δεν έχει πλήρη
εικόνα της πορείας του παιδιού τους παρά μόνο μέσα από τις τριμηνιαίες
και τελικές βαθμολογίες.


Στόχοι
------
Δημιουργία διαδραστικής πλατφόρμας με γνώμονα:
- Τη διευκόλυνση του γονέα να παρακολουθεί τη σχολική πορεία του
μαθητή/παιδιού του με τη βοήθεια των πληροφοριών που εισάγει ο
καθηγητής.
- Τη διευκόλυνση της ροής σχολικού υλικού `οριζόντια`, δλδ.
καθηγητή-καθηγητή, και `κάθετα`, δλδ. καθηγητή-μαθητή.
Επιμέρους:
- Διαβαθμισμένη πρόσβαση σε υπηρεσίες ανάλογα το τύπο χρήστη (γονέας,
μαθητής, καθηγητής, σχολικός σύμβουλος, διευθυντής, διαχειριστής)
- Ευχρηστία, λειτουργικότητα λαμβάνοντας υπ' όψιν το γνωστικό επίπεδο
των μαθητών, την εμπειρία χρήσης Η/Υ των γονέων και των καθηγητών.
Περιεκτική εμφάνιση, χωρίς περιττές πληροφορίες που αποπροσανατολίζουν
και μπερδεύουν. Ομαλή πλοήγηση με χρήση βοηθητικών, αλλά όχι
ενοχλητικών, μηνυμάτων.
- Εύκολη διαχείριση και εποπτεία καλής λειτουργίας του συστήματος από
τον διαχειριστή.


Παραδοτέα
---------
- Κώδικας σε PHP, MySQL, JavaScript που θα υλοποιεί όλους τους παραπάνω στόχους
- Κώδικας με την ζητούμενη άδεια χρήσης στην code.google.com
- Τεκμηρίωση κώδικα, με γραφική αναπαράσταση κώδικα και βάσης δεδομένων.
- Αρχική σελίδα για χρήση από διαχειριστή σχολείου για εύκολη εγκατάσταση.


Χρήση τεχνολογιών
---------------
- AJAX
- JavaScript
- PHP
- MySQL
- HTML 4.1 / CSS
- XML / RSS


Χρονοδιάγραμμα
--------------
1ος μήνας:
1η Εβδομάδα:  Σχεδιασμός και υλοποίηση βάσης δεδομένων
--- Στοιχεία πινάκων, βασικά και ξένα κλειδιά, κανονικοποίηση και βελτιστοποίηση
2η Εβδομάδα: Δημιουργία βασικών συναρτήσεων κώδικα PHP, JavaScript, AJAX.
--- Σύνδεση με τη βάση δεδομένων, πιστοποίηση χρήστη, βοηθητικές
συναρτήσεις ελέγχου δεδομένων από φόρμες εισαγωγής στον εξυπηρετητή σε
PHP και στο φυλλομετρητή του χρήστη σε JavaScript, συναρτήσεις εύκολης
σύνδεσης τεχνολογίας AJAX με τον εξυπηρετητή με γνώμονα σωστής
λειτουργίας ακόμα και αν η javascript απενεργοποιηθεί.
3η Εβδομάδα: Κατασκευή σελίδων προσθήκης χρηστών και δικαιωμάτων.
--- Λεπτομερής σχεδιασμός λειτουργιών χρηστών, διαβαθμισμένα
δικαιώματα πρόσβασης
4η Εβδομάδα: Κατασκευή σελίδων που αφορούν τις λειτουργίες των
καθηγητών και ανακοινώσεις.
--- Διαχείριση υλικού (προσθήκη και παρουσίαση) ανά γνωστικό
αντικείμενο, μεταξύ καθηγητών.
--- Διαχείριση σχολίων και παρατηρήσεων ανά μαθητή.

2ος  μήνας:
1η Εβδομάδα:  Κατασκευή σελίδων που αφορούν τις λειτουργίες των γονέων
και μαθητών.
--- Ανάγνωση παρατηρήσεων, παραλαβή σχολικού υλικού
2η Εβδομάδα:  Κατασκευή σελίδων που αφορούν τις λειτουργίες του
διαχειριστή, επιπλέον δυνατότητες.
--- Δημιουργία / Διαχείριση σε: γνωστικών αντικειμένων, σχολείων, ανακοινώσεων.
3η Εβδομάδα:  Πιστοποίηση ασφάλειας φορμών δεδομένων.
4η Εβδομάδα: Κατασκευή σελίδων για εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων,
δημιουργία εφεδρείας και επαναφορά, βοηθητικές λειτουργίες.

3ος  μήνας:
1η Εβδομάδα:  Σχεδιασμός εμφάνισης του δικτυακού τόπου. Έλεγχος ευχρηστίας.
--- Έλεγχος συμβατότητας σε διαφορετικούς φυλλομετρητές και σωστής
λειτουργίας απενεργοποιώντας javascript.
2η Εβδομάδα:  Κατασκευή κώδικα για εύκολη εγκατάσταση, τεκμηρίωση
κώδικα και εγχειρίδιο χρήσης.
3η Εβδομάδα:  Δημιουργία δοκιμαστικού περιεχομένου σε εξυπηρετητή της
επιλογής μας για δοκιμαστική εμφάνιση.
4η Εβδομάδα: Τελικός έλεγχος και παραδοτέο.


Γιατί εμείς
-----------
Ο Στριμπάκος Γεώργιος είναι τελειόφοιτος στο τμήμα Μηχανικών
Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών και
γνωρίζει όλα τα στοιχεία σχεδιασμού, υλοποίησης και σύνδεσης των
εμπλεκόμενων τεχνολογιών για τη δημιουργία ιστοσελίδας και
web-services υψηλών προδιαγραφών. Παρόμοια έργα μπορείτε να δείτε στο
αντίστοιχο βιογραφικό σημείωμα.
Ο Τσιμπούρης Χαράλαμπος είναι πτυχιούχος στο τμήμα Ηλεκτρολόγων
Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών του ιδίου Πανεπιστημίου με
κατεύθυνση του Η/Υ και ασχολείται με κατασκευή ιστοσελίδων, από
προσωπικό ενδιαφέρον, επί πληρωμή για καταστήματα στη περιοχή της
Πάτρας. Η ενασχόλησή του για το ελεύθερο λογισμικό ανέρχεται σε μερικά
χρόνια και ισχυροποιήθηκε κατά τη διάρκεια τη διπλωματικής εργασίας
που ήταν βασισμένη σε εφαρμογή ανοιχτού κώδικα.
Έχουμε δουλέψει ως ομάδα σε παρόμοια projects, εντός και εκτός
ακαδημαϊκού χώρου, και έχουμε μάθει να συνεργαζόμαστε με συνέπεια και
αξιοπιστία στο εκάστοτε απαιτούμενο χρονοδιάγραμμα. Ο σχεδιασμός της
πρότασης-ιδέας θα γίνει από κοινού. Έχουμε μελετήσει θέματα ευχρηστίας
και γνωρίζουμε πως να κατασκευάσουμε ένα site που θα μπορεί να είναι
λειτουργικό για κάθε της μέλος.


Προσωπικά στοιχεία μελών
-------------------------
Στριμπάκος Γεώργιος, Τροίας 6, Τ.Κ. 26500, Πάτρα
Τηλ: 6932.191204, Α.Φ.Μ.: 126538710 - Α' Δ.Ο.Υ. Πατρών

Τσιμπούρης Χαράλαμπος, Ελαφονήσου 22, Τ.Κ. 26442, Πάτρα
Τηλ.: 6934.699785, Α.Φ.Μ.:063800473 - Α' Δ.Ο.Υ. Πατρών



-- 
Πριν εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα, σκεφθείτε το περιβάλλον! Ένα χαρτί
λιγότερο! - http://karounos.gr/blog/
=====================
ÂÉÏÃÑÁÖÉÊÏ ÓÇÌÅÉÙÌÁ
=====================


ÐÑÏÓÙÐÉÊÁ ÓÔÏÉ×ÅÉÁ
-------------
Ïíïìáôåðþíõìï: ÓôñéìðÜêïò Ãåþñãéïò
Äéåýèõíóç: Ôñïßáò 6, Êáóôåëëüêáìðïò, Ô.Ê. 26500, ÐÜôñá
ÔçëÝöùíï: 6932.191204
ÇëåêôñïíéêÞ Äéåýèõíóç: strimpak.geo AT gmail DOT com
Çìåñïìçíßá ÃÝííçóçò: 01.08.1984
Ôüðïò ÃÝííçóçò: Çìáèßá, ÂÝñïéá
ÓôñáôéùôéêÝò Õðï÷ñåþóåéò: Ìç åêðëçñùìÝíåò


ÅÊÐÁÉÄÅÕÓÇ
-------
- 2002
ÁðïëõôÞñéï Åíéáßïõ Ëõêåßïõ Êáóôñéôóßïõ (Âáèìüò Áðïëõôçñßïõ 18,9)
- 2002 – 2009
Ôåëåéüöïéôïò Ìç÷áíéêüò Çëåêôñïíéêþí Õðïëïãéóôþí & ÐëçñïöïñéêÞò,
ÐáíåðéóôÞìéï ÐÜôñáò
- ÄÉÐËÙÌÁÔÉÊÇ ÄÉÁÔÑÉÂÇ
ÈÝìá: «Äéåñåýíçóç Ôå÷íïëïãéþí XMPP êáé SIP ãéá ôç äçìéïõñãßá áðïäïôéêþí 
õðçñåóéþí åíçìÝñùóçò ãéá ðåëÜôåò Instant Messaging».



ÄÇÌÏÓÉÅÕÓÅÉÓ
------------------
- 2008: CELDA 2008, Freiburg, Germany
METAPHOR-BASED EDUCATIONAL SOFTWARE FOR BEGINNERS’ LEARNING OF OPERATING SYSTEMS (S057)
Maria Kordaki, George Strimpakos, Zisis Charalampidis and Thanasis Daradoumis


ÃÍÙÓÅÉÓ ÐËÇÑÏÖÏÑÉÊÇÓ
---------------
- ËåéôïõñãéêÜ ÓõóôÞìáôá: Êáôáíüçóç ëåéôïõñãéêþí
óõóôçìÜôùí Windows 98/XP/Vista, Linux Ubuntu
- Ãëþóóåò Ðñïãñáììáôéóìïý: C/C++, Java/JavaScript, PHP, JSP, SQL, Assembly.
- Hardware: Óýíäåóç óõóêåõþí, õëïðïßçóç áóýñìáôùí & åíóýñìáôùí äéêôýùí
- Äéáäßêôõï: ÊáëÞ êáôáíüçóç ëåéôïõñãßáò êáé ÷ñÞóç äéáäéêôýïõ êáé
õðïóôçñéæüìåíùí õðçñåóéþí, ðñùôïêüëëùí åðéêïéíùíßáò êáé êñõðôïãñáößáò
- ÊáôáóêåõÞ óôáôéêþí êáé äõíáìéêþí éóôïóåëßäùí, Åðåîåñãáóßá CSS,
ÅíóùìÜôùóç ôå÷íïëïãßáò AJAX.


ÃÍÙÓÅÉÓ ÎÅÍÙÍ ÃËÙÓÓÙÍ
---------------
- ÁããëéêÜ: FCE - First Certificate in English (University of Cambridge)
CPE - Certificate of Proficiency in English, (University of Michigan)
- ÃáëëéêÜ: Delf First Degree Certificate in French
=====================
ÂÉÏÃÑÁÖÉÊÏ ÓÇÌÅÉÙÌÁ
=====================


ÐÑÏÓÙÐÉÊÁ ÓÔÏÉ×ÅÉÁ
-------------
Ïíïìáôåðþíõìï: Ôóéìðïýñçò ×áñÜëáìðïò
Äéåýèõíóç: ÅëáöïíÞóïõ 22, Êáóôåëëüêáìðïò, Ô.Ê. 26442, ÐÜôñá
ÔçëÝöùíï: 6934.699785
ÇëåêôñïíéêÞ Äéåýèõíóç: xaris.tsimpouris AT gmail DOT com
Çìåñïìçíßá ÃÝííçóçò: 09.02.1985
Ôüðïò ÃÝííçóçò: Á÷áÀá, ÐÜôñá
ÓôñáôéùôéêÝò Õðï÷ñåþóåéò: Ìç åêðëçñùìÝíåò


ÅÊÐÁÉÄÅÕÓÇ
-------
- 2002
ÁðïëõôÞñéï Åíéáßïõ Ëõêåßïõ Êáóôñéôóßïõ (Âáèìüò Áðïëõôçñßïõ 18,3)
- 2002 – 2008
Äßðëùìá Çëåêôñïëüãïõ Ìç÷áíéêïý & Ôå÷íïëïãßáò Õðïëïãéóôþí
ÔïìÝáò Çëåêôñïíéêþí Õðïëïãéóôþí, ÐáíåðéóôÞìéï ÐÜôñáò
(Âáèìüò Äéðëþìáôïò «Ëßáí Êáëþò» 6,88)
- ÄÉÐËÙÌÁÔÉÊÇ ÄÉÁÔÑÉÂÇ
ÈÝìá: «Äçìéïõñãßá ïñèïãñÜöïõ ìå ÷ñÞóç Áêõêëéêþí Áõôüìáôùí - ÃñÜöùí».
Ó÷üëéá: ÐåñéëáìâÜíåé ÷ñÞóç ïñèïãñÜöïõ áíïé÷ôïý êþäéêá óå ðåñéâÜëëïí Linux,
èåùñçôéêü õðüâáèñï Ôå÷íçôÞò Íïçìïóýíçò.


ÄÉÁÊÑÉÓÅÉÓ - ÓÕÌÌÅÔÏ×ÅÓ
------------------
- 2001: Óõììåôï÷Þ óôï ôåëéêü ôïõ 13ïõ ÐáíåëëÞíéïõ äéáãùíéóìïý ðïõ
äéïñãáíþèçêå áðü ôçí ÅëëçíéêÞ Åôáéñåßá Åðéóôçìüíùí êáé Åðáããåëìáôéþí
ÐëçñïöïñéêÞò êáé Åðéêïéíùíéþí (ÅÐÕ – www.pdp.gr), ÌÜéïò 2001.
- 2002: Óõììåôï÷Þ êáé äéÜêñéóç ôñßôçò èÝóçò óôï ôåëéêü ôïõ 14ïõ
ÐáíåëëÞíéïõ äéáãùíéóìïý ðïõ äéïñãáíþèçêå áðü ôçí ÅÐÕ, ÌÜéïò 2002.
Óõììåôï÷Þ óôç 10ç ÂáëêáíéêÞ ÏëõìðéÜäá ÐëçñïöïñéêÞò, ÂåëéãñÜäé 2002.
Óõììåôï÷Þ óôç 14ç ÄéåèíÞ ÏëõìðéÜäá ÐëçñïöïñéêÞò, Yong-In Íüôéáò
ÊïñÝáò, 2002.


ÅÑÃÁÓÉÁÊÇ ÐÑÏÛÐÇÑÅÓÉÁ
---------------
Åðßóçò, Ý÷ù áíáëÜâåé ùò åëåýèåñïò åðáããåëìáôßáò óå óõíåñãáóßá ìå éäéþôåò:
- Äçìéïõñãßá äõíáìéêþí éóôïóåëßäùí ãéá çëåêôñïíéêü åìðüñéï êáé
ìç÷áíïãñÜöçóç
- Äçìéïõñãßá åöáñìïãþí ãéá ðëáôöüñìá ôùí Windows 32bit, ãéá
ìç÷áíïãñÜöçóç áðïèÞêçò êáé ãéá äéáôÞñçóç ðåëáôïëïãßïõ.


ÃÍÙÓÅÉÓ ÐËÇÑÏÖÏÑÉÊÇÓ
---------------
- ËåéôïõñãéêÜ ÓõóôÞìáôá: Êáôáíüçóç ëåéôïõñãéêþí
óõóôçìÜôùí Windows 98/XP/Vista, Linux Ubuntu
- Ãëþóóåò Ðñïãñáììáôéóìïý: C/C++, Java/JavaScript, VB/VBScript, PHP, ASP,
JSP, SQL, Pascal, Assembly.
- Hardware: Óýíäåóç óõóêåõþí, õëïðïßçóç áóýñìáôùí & åíóýñìáôùí äéêôýùí
- Äéáäßêôõï: ÊáëÞ êáôáíüçóç ëåéôïõñãßáò êáé ÷ñÞóç äéáäéêôýïõ êáé
õðïóôçñéæüìåíùí õðçñåóéþí, ðñùôïêüëëùí åðéêïéíùíßáò êáé êñõðôïãñáößáò
- ÊáôáóêåõÞ óôáôéêþí êáé äõíáìéêþí éóôïóåëßäùí, Åðåîåñãáóßá CSS,
ÅíóùìÜôùóç ôå÷íïëïãßáò AJAX.


ÃÍÙÓÅÉÓ ÎÅÍÙÍ ÃËÙÓÓÙÍ
---------------
- ÁããëéêÜ: FCE - First Certificate in English (University of Cambridge)
CPE - Certificate Of Proficiency in English (University of Cambridge)
- ÃáëëéêÜ: Delf First Degree Certificate in French


ÅÈÅËÏÍÔÉÊÅÓ ÄÑÁÓÔÇÑÉÏÔÇÔÅÓ
-------------------
- Óõììåôï÷Þ óôïõò Ïëõìðéáêïýò Áãþíåò «ÁèÞíá 2004» ùò åèåëïíôÞò .
- Óõììåôï÷Þ óôçí 5ç ÁèëçôéêÞ ÐáíåðéóôçìéÜäá2006 ùò åèåëïíôÞò.
- ÅíåñãÞ óõììåôï÷Þ óôïí Åëëçíéêü Åñõèñü Óôáõñü ùò «Óáìáñåßôçò» áðü ôï 2006.
- ÅèåëïíôÞò Áéìïäüôçò

πλοήγηση μηνυμάτων