ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Ενασχόληση με το Zeus

Καλησπέρα,

Είμαι δευτεροετής φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του
ΕΚΠΑ και έχω ασχοληθεί αρκετά με C/C++ αλλά, και από προσωπικό ενδιαφέρον,
με Python.

Είδα τα projects του ΕΛΛΑΚ για το GSoC 2017 και θα ήθελα να μάθω
περισσότερα σχετκά με το Zeus και το από που θα μπορούσα να ξεκινήσω να
συνεισφέρω.

Μην έχοντας ασχολήθει ακόμα ενεργά με OSS, δεν ξέρω κατά πόσο πληρώ τα
ζητούμενα προσόντα, ωστόσο θα με ενδιέφερε πολύ να ξεκινήσω.

- Κωνσταντίνος Τσιάρας

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων