ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Δύο απορίες σχετικά με το Google Summer of Code

Αγαπητέ/ή Κύριε/Κυρία,

Ονομάζομαι Νικολακόπουλος Αναστάσιος και είμαι τριτοετής φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Θέλω να εκδηλώσω το θερμό μου ενδιαφέρον για την συμμετοχή στο φετινό Google Summer of Code, ερωτώντας αρχικά σας δύο απορίες. Πρώτον, που πρέπει να υποβάλω την συμμετοχή μου; Δεύτερον, υπάρχει το ενδεχόμενο εργασίας μου σε εταιρεία μέσω πρακτικής άσκησης ένα διάστημα που να συμπέφτει με το Summer of Code. Θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Αναμένω με ανυπομονησία την απάντηση σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Με εκτίμηση και σεβασμό,

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.