ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Re: Ερωτήσεις σχετικά με το GSoC 2017.

  • Subject: [opensource-devs] Re: Ερωτήσεις σχετικά με το GSoC 2017.
  • From: Lisgaras Anastasios <tasosnumberten [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 23 Mar 2017 18:50:10 +0200
Έστειλα σήμερα τα πιστοποιητικά πως είμαι φοιτητής. Συγκεκριμένα σε ένα
pdf ανέβασα μια βεβαίωση σπουδών στα αγγλικά και στην επόμενη σελίδα,
σκαναρισμένο το φοιτητικό μου πάσο.

Μου αναφέρει το σύστημα πως θα εξεταστεί της 3 Απριλίου. Αν υπάρξει
κάποιο πρόβλημα τότε, θα μου πουν να το ξανά ανεβάσω ή θα με απορρίψουν
κατευθείαν;

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.