ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Αίτηση-Google Summer of Code

Καλησπέρα σας,

Eνδιαφέρομαι να συμμετάσχω στο GSoC και πιο συγκεκριμένα στο project Agora. Έχω ήδη μελετήσει τη θεματολογία και τον κώδικα. Διαβάζοντας ωστόσο τη διαδικασία αίτησης, συνειδητοποιώ ότι μου ζητείται να υποβάλλω συγκεκριμένες προτάσεις που αφορούν στα  projects τα οποία με ενδιαφέρουν. Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω αν χρειάζεται να συζητήσω με τους μέντορες του εν λόγω προγράμματος περαιτέρω σχετικά με το project πριν την υποβολή της αίτησης, αν χρειάζεται να έχω συγκεκριμένη πρόταση πάνω στο project ή αν απλά αιτούμαι και περιμένω από αυτούς να μου δώσουν την κατεύθυνση στην οποία θα κινηθώ.

Ευχαριστώ

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων