ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Παρουσίαση

Γεία σας,

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Μποχώρης. Είμαι φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής
στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Βρίσκομαι στο 4ο έτος σπουδών και στην
παρούσα φάση παρακολουθώ ρις παρακάτω δύο θεματικές ενότητές:

*	Τηλεματική, Διαδίκτυα και Κοινωνία
*	Σύγχρονα Δίκτυα και Υπηρεσίες

Στο πλαίσιο των παραπάνω θεματικών ενοτήτων έχω διδαχθεί HTML, PHP και
MYSQL.

Ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω στο πρόγραμμα The Transparency Program initiative
- Diavgeia, κυρίως για την απόκτηση εμπειρίας και την διεύρυνση των γνώσεων
μου.

Δεν γνωρίζω όμως αν οι γνώσεις μου είναι αρκετές για τη συμμετοχή μου στο
πρόγραμμα, με δεδομένο ότι είναι η πρώτη φορά που έχω έρθει σε επαφή με
HTML, PHP και MYSQL.

Θα μπορούσε κάποιος να με ενημερώσει σχετικά με το επίπεδο γνώσεων που
απαιτεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα;

Ένα δεύτερο ερώτημα που θα ήθελα να κάνω είναι ο χρόνος απασχόλησης που
απαιτείται. Με δεδομένο ότι ήδη έχω full time εργασία θα μπορέσω να
ανταποκριθώ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρω

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων