ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [opensource-devs] Files DB

Please use English for all your questions related to GSOC.Be sure that you
had read first the requirements of the project and try to be more specific

Στις 9 Μαρτίου 2018 - 12:52 μ.μ., ο χρήστης Andreas Combos <
comboss2k [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

--
Κώστας Παπαδήμας
ΕΕΛΛΑΚ - Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών http://eellak.gr

----