ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Adding Greek language on NLP library Spacy.io - Mentor: Markos Gogoulos

  • Subject: [opensource-devs] Adding Greek language on NLP library Spacy.io - Mentor: Markos Gogoulos
  • From: George Politis <sitilop [ at ] hotmail [ dot ] com>
  • Date: Sun, 11 Mar 2018 14:32:18 +0000
Καλησπέρα σας,

Είμαι φοιτητής πληροφορικής στο τέλος των σπουδών μου και θα με
ενδιέφερε να συμμετάσχω
στο έργο "Adding Greek language on NLP library Spacy.io " του Οργανισμού
Ανοιχτών Τεχνολογιών για το
GSOC 2018.

Στις τελευταίες μου υποχρεώσεις για την σχολή παραμένει η πτυχιακή μου
που θα την παρουσιάσω τον Ιούνιο.

Σύμφωνα με το timeline ήδη 11 Ιουνίου θα έχει γίνει η πρώτη αξιολόγηση.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω πόσο αυστηρές είναι οι αξιολογήσεις.
Διότι είναι πιθανόν να μην έχει ολοκληρωθεί η πτυχιακή μου.
Είναι δυνατόν να εργαστεί κανείς περισσότερο τους δύο υπόλοιπους μήνες.

Σας ευχαριστώ,
Γιώργος Πολίτης

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων