ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] GSoC - Εκδήλωση ενδιαφέροντος

  • Subject: [opensource-devs] GSoC - Εκδήλωση ενδιαφέροντος
  • From: ioaktheo <ioaktheo [ at ] teiser [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 20 Mar 2018 09:44:48 +0200
Καλημέρα σας.

Έμαθα για το Google Summer of Code από μια σχετική ανακοίνωση του ιδρύματος, στο οποίο σπουδάζω. Διάβασα αναλυτικά όλες τις οδηγίες που παρέχει η Google για το συμβάν αυτό και συγκεκριμένα έχω μια απορία, που θα με βοηθήσει στο να καταλήξω στην απόφαση μου ως προς την συμμετοχή. Ο προγραμματισμός και η δουλειά που απαιτείται για την επιλεγόμενη εργασία ανοιχτού λογισμικού, θα είναι εφικτό να την δουλεύουμε από το σπίτι μας εμείς οι φοιτητές ή θα είμαστε σε ένα εργασιακό περιβάλλον κάθε μέρα, πέρα από τις συναντήσεις που θα καθοριστούν μεταξύ μεντόρων και φοιτητών;

Ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Ιωακείμ Τζέιμς Θεολόγου

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων