ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] GSOC2018 Projects

 Γεια σας,

Θα ήθελα να συμμετάσχω σε ένα απο τα 18 Projects τα οποία προτείνετε για το
GSOC2018. Εχω κάνει κανονικα την εγγραφή μου στο πρόγραμμα αλλα όταν μου
ζητάει να επιλέξω οργανισμό και να υποβάλλω την προτασή μου δεν μπορώ να
βρω τον οργανισμό σας, Θα μπορούσατε να με καθοδηγήσετε;

Ευχαριστώ πολυ.

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.