ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] GSOC 2018

Καλησπέρα σας,
Ονομάζομαι Ίγκορ Σπιριντόνοβ είμαι φοιτητής Πληροφορικής και βρίσκομαι στο
6ο εξάμηνο των σπουδών μου.Ενδιαφέρομαι στο να συνεισφέρω σε τρία project
που προσφέρει ο οργανισμός σας και συγκεκριμένα στο Using Weld for
Cryptography in the Zeus e-voting application,στο Spictrum και στο Files DB
και θα ήθελα να μου διευκρινίσετε κάτι σχετικά με την αίτηση μου.Η πρώτη
ερώτηση μου είναι σχετικά με το πεδίο του timeline,θα πρέπει να περιγράψω
το πρόγραμμα της επιθυμητής προσωπικής μου συνεισφοράς στο project  ή είναι
προκαθορισμένο από τους μέντορες του project;
Και επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν πρέπει να κάνω τρία ξεχωριστά proposals ή
να αναφέρω σε ένα τα project που επιθυμώ να συμμετάσχω;
Ενημερώθηκα αργά για το πρόγραμμα του GSOC 2018  για αυτό και στέλνω τέτοια
στιγμή τις απορίες μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.