ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Google Summer of code 2019

Καλησπέρα σας,

Ονομάζομαι Νίκη Λουκέρη, είμαι τελειόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών και ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω στο Google Summer of Code 2019 με ένα έργο του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών. Τα δύο έργα που μου έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον είναι:

1) Development of a Thesis Management ystem
2) Creation of an online Greek mail dictation system, using Sphinx and personalized acoustic/language models training

Θα επιθυμούσα να ενημερωθώ περισσότερο για αυτά τα έργα, για τις προγραμματιστικές τους απαιτήσεις, για τον στόχο και την πορεία  υλοποίησής τους καθώς και γενικότερα για την όλη διαδικασία του Summer of Code.

Σας ευχαριστώ πολύ
Με εκτίμηση,
Νίκη

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.