ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ενδιαφέρον για πρότζεκτ ανοικτού κώδικα στα πλαίσια του GSoC

  • Subject: Re: Ενδιαφέρον για πρότζεκτ ανοικτού κώδικα στα πλαίσια του GSoC
  • From: Andreas Symeonidis <asymeon [ at ] eng [ dot ] auth [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 27 Mar 2019 15:07:56 +0200
Καλησπέρα Παύλο.

Θα πρότεινα να δείς τις δουλειές του Γιώργου Ουζούνη και την Ελένης Αδαμαντίδου από το site του εργαστηρίου: https://issel.ee.auth.gr/completed-diploma-thesis/completed-diploma-thesis-symeonidis/?lang=el Εκεί θα βρεις κώδικα, παρουσιάσεις, καθώς και μια εισαγωγή στις έννοιες με τις οποίες θα πρέπει να ασχοληθείς αν επιλέξεις το project μας. Επίσης, μπορείς να βρεις σχετικές ερωτήσεις των συναδέλφων σου στη σχετική λίστα του ellak.

Φιλικά,
Ανδρέας

Στις 27/3/2019 2:13 μ.μ., ο Παύλος Αυγουστινάκης έγραψε:

Κύριε Συμεωνίδη,

είμαι 6ο-ετής φοιτητής στο ΤΗΜΜΥ και ενδιαφέρομαι για το πρότζεκτ ανοικτού κώδικα, που είστε mentor, στα πλαίσια του Google Summer of Code. Έχω καλή γνώση Python και καλή επαφή με Machine Learning, καθώς σε πλαίσια μαθήματος έχω ασχοληθεί με ανίχνευση/ταξινόμηση ομιλίας και μουσικής και αυτήν τη στιγμή κάνω πρακτική στο ΙΠΤΗΛ με θέμα την ανάκτηση βίντεο , βάσει χαρακτηριστικών ήχου, με χρήση συνελικτικών νευρωνικών δικτύων. Υπάρχει η δυνατότητα να συμβάλω; Και αν ναι, μπορώ να βρω κάπου παραπάνω πληροφορίες για το πρότζεκτ;

Με εκτίμηση,
Αυγουστινάκης Παύλος

--
Dr. Eng. Andreas L. Symeonidis

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων