ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Google Summer of Code 2021

Καλησπέρα,
Για να ξεκινήσετε με κάποια πρόταση στο GSOC 2021 καλό είναι να διαβάσετε
πρώτα τις οδηγίες που υπάρχουν στην σελίδα
<https://developers.google.com/open-source/gsoc/resources/guide>της google
για το gsoc, και τις αναλυτικές οδηγιες
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=Practical_information_for_students>που
υπάρχουν για το GSOC
(Για να λάβετε μέρος θα πρέπει να υποβάλετε τη πρόταση σας από τις 29
Μαρτίου μέχρι τις 13 Απριλίου στην Google )
Όλη η επικοινωνία και οι ερωτησεις για τα έργα του GSOC γινεται μέσω αυτής
της λίστας https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html(στα
αγγλικά) όπου μπορείς να στείλεις συγκεκριμένες απορίες για καποιο από
τα προτεινόμενα έργα. Θα
πρέπει να είστε συγκεκριμένος για τι απορίες έχετε στο έργο που σε
ενδιαφέρει για να μπορέσει κάποιος μέντορας να σας απαντήσει.

Όλες οι προτάσεις είναι προσωπικές (1 φοιτητής ανά έργο) και
επιλέγονται μονο οι εξαιρετικά καλές προτάσεις

Στις Τετ, 10 Μαρ 2021 στις 4:55 μ.μ., ο/η Giorgos Spyropoulos <
spyrogeo96 [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

--
Κώστας Παπαδήμας
Content & Community Manager