ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [gsoc-developers] Πρόβλημα για το project "Creation of a multi user audio first annotation tool"

  • Subject: Re: [gsoc-developers] Πρόβλημα για το project "Creation of a multi user audio first annotation tool"
  • From: Kostas Papadimas <pkst [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 7 Apr 2021 08:53:47 +0300
Δεν ειναι απαραλιτηρο να υπαρχει ετικέτα για κάθε project. Υπάρχει ένας
περιορισμός στα tags (μεχρι 10) και ετσι δεν ειναι δυνατον να εχει το καθε
project το δικό του tag. Μην ανησυχείς με το τίτλο της πρότασης σου θα
καταλαβει ο μεντορας για ποιο project αναφερεσαι

Στις Τετ, 7 Απρ 2021 στις 7:52 π.μ., ο/η Ioannis Sina <sinaioannis [ at ] gmail [ dot ] com>
έγραψε:

--
Κώστας Παπαδήμας
Content & Community Manager
[...]