ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Creation of a multi user audio first annotation tool

Καλησπέρα σας,

Έχω αλλάξει το Draft link και το νέο link σας οδηγεί σε ένα φάκελο που θα
βρείτε δύο pdfs. Είναι η έκδοση της πρότασης με τις αλλαγές που έκανα (μετά
τις υποδείξεις σας) απλά στο ένα pdf έχω σημειώσει με κόκκινο τα σημεία που
έχουν αλλάξει για να μη χρειαστεί να το διαβάσετε από την αρχή. Προσπάθησα
να δω όσα μου είπατε και ελπίζω αυτή τη φορά να είμαι περισσότερο to the
point.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Με εκτίμηση,

Σίνα Ιωάννης
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων