ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ενδιαφέρον για το Alexandria3k

Καλησπέρα σας,

ενδιαφέρομαι να γίνω contributor για την βιβλιοθήκη της python
Alexandria3k και ετοιμάζω το proposal μου. Θα ήθελα να μάθω αν για να έρθω
σε επαφή με τον υπεύθυνο απευθύνομαι εδώ ή κατευθείαν στο email του
υπεύθυνου στην συγκεκριμένη περίπτωση(καθηγητή Διομήδη Σπινέλλη)

Επιπλέον, θα ήθελα αν γίνεται να μιλήσω σχετικά με το proposal μου, ώστε να
είναι πιο ολοκληρωμένο και να βεβαιώσω ότι έχω καταλάβει του στόχους που θα
χρειάζεται να ολοκληρώσω με επιτυχία.

Με εκτίμηση,

Άγγελος Μαργκάς
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων