ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: French judge rules GPL license to be inapplicable in French copyright court

  • Subject: Re: French judge rules GPL license to be inapplicable in French copyright court
  • From: "Alexios Zavras" <zvr+eellak [ at ] zvr [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 21 Sep 2020 22:42:27 +0200
επίσης δεν είναι ακριβώς "νέα",
μια που όλα αυτά γίνανε τον Ιούνιο του 2019.

για όποιον διαβάζει Γαλλικά (ή έχει μεταφραστή):
οι της Entr’ouvert είχαν δημοσιεύσει ένα blog post τότε
https://www.entrouvert.com/actualites/2019/entrouvert-versus-orange/
και καλή σχετική νομική ανάλυση από δικηγόρους
https://www.seban-associes.avocat.fr/le-non-respect-dune-licence-de-logiciel-releve-t-il-dune-responsabilite-delictuelle-du-fait-de-la-contrefacon-ou-dune-responsabilite-contractuelle/

--
-- zvr -

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας για την Νομοθεσία και τις ανοιχτές τεχνολογίες,