ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Wikimania 2011 Haifa

Τώρα συνειδητοποίησα ότι προηγουμένως είχα στείλει την απάντηση μόνο στον R53... εκ νέου:

@R53: όσους δεν έχουν πάει σε wikimania, ή όσους δεν έχουν πάει Ισραήλ; Πάντως εγώ ανήκω και στις δυο κατηγορίες, οπότε ευπρόσδεκτες οι συμβουλές:))

@Glavkos: από εδώ http://wikimania2011.wikimedia.org/wiki/Scholarships αλλά έχει κλείσει η προθεσμία όπως θα δεις... ενημερώθηκα από το banner που ήταν στην κορυφή των wikiprojects όλο το Δεκέμβρη και Γενάρη...

@όλους: χαίρομαι που θα έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε, έστω και εκτός "έδρας"!!! Βασικά ο πρώτος μου ενδοιασμός ήταν "φέτος ήταν ανάγκη να γίνει στη Χάιφα, τώρα που "φλέγεται" όλη η περιοχή εκεί γύρω;". Διάβασα όμως τα μέτρα ασφαλείας που εφαρμόζουν οι Ισραηλινοί, και σκέφτηκα ότι τελικά ίσως είμαστε και πιο ασφαλείς εκεί... ούτε κι εμείς είμαστε μακριά από τα γεγονότα... Τεσπα, ας ελπίσουμε ότι θα βρεθεί σύντομα μια ειρηνική λύση για την περιοχή, για το καλό των λαών που βασανίζονται τώρα...

Ωραία λοιπόν, θα είμαστε σε επικοινωνία γιατί δεν ξέρω πού να κλείσω διαμονή κλπ, πάντως απ'ότι είδα πτήσεις έχει η Aegean, σε "κουφή" ώρα (2:30 π.μ.;;;)

Μίνα