ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Wikimania 2011 Haifa

  • Subject: Re: Wikimania 2011 Haifa
  • From: Κωνσταντίνος Σταμπουλής <geraki [ at ] geraki [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 29 Mar 2011 23:57:15 +0300
2011/3/29 Mina Theofilatou <theoth [ at ] otenet [ dot ] gr>

> Ωραία λοιπόν, θα είμαστε σε επικοινωνία γιατί δεν ξέρω πού να κλείσω
> διαμονή κλπ, πάντως απ'ότι είδα πτήσεις έχει η Aegean, σε "κουφή" ώρα (2:30
> π.μ.;;;)

Για διαμονή ρίξε μια ματιά εδώ:
http://wikimania2011.wikimedia.org/wiki/Accommodation
Για τις πλήρεις υποτροφίες τα εισιτήρια και την διαμονή κανονίζει
συγκεκριμένο πρακτορείο (η διαμονή είναι στους κοιτώνες του πανεπιστήμιου
που είναι και η πιο οικονομική λύση για τους υπόλοιπους - αλλά δε έχουν air
condition!).

--
Κωνσταντίνος Σταμπουλής
geraki [ at ] geraki [ dot ] gr