ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Wikimania

Δεν ξέρω γιατί θα πρέπει κάποιος να πάει να αφήσει χρήματα και να ενισχύσει
οικονομικά την περίοδο αυτή τις επιχειρήσεις του Ισραήλ τη στιγμή που
συμβαίνουν όλα αυτά που συμβαίνουν με τον στόλο για τη Γάζα και τους
Παλαιστινιους.

Ειλικρινά θα πρέπει να παραδεχτώ ότι ο λόγος που τελικά δεν συμμετείχα εκεί
ήταν αυτός...

Καλή επιτυχία εντούτοις εύχομαι σε όλους όσους μπήκαν στον κόπο να βρεθούν
στην θερμή Χάϊφα...