ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Wikimania

1.  Η επιλογή της πόλης όπου θα γίνει το ετήσιο Wikimania γίνεται πολύ καιρό
πριν, και συγκεκριμένα για το φετινό συνέδριο η επιλογή έγινε το 2009 (και
ήδη τρέχει η διαδικασία για το Wikimania 2013).
2.  Ακόμη και αν είχε γίνει τελευταία στιγμή, εάν θέλουμε να επιβεβαιώνουμε
ότι η *ουδετερότητα *είναι κάτι μη διαπραγματεύσιμο στην Βικιπαίδεια και
γενικά στην κοινότητα όλων των εγχειρημάτων, η απόφαση για το που μπορεί να
γίνει το συνέδριο δεν θα πρέπει να επηρεάζεται από πολιτικές παραμέτρους
παρά μόνο από τους πρακτικούς/ουσιαστικούς λόγους όπως γίνεται μέχρι τώρα.

--
Κωνσταντίνος Σταμπουλής
geraki [ at ] geraki [ dot ] gr