ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Wikimania

@Geraki  Είναι μια μεγάλη συζήτηση και καλό είναι να μην το σηκώσουμε το
θέμα στην mailing list, καθόσον δεν προσφέρεται και ως χώρος συζήτησης. Το
να παίρνει θέση κάποιος θέση πάνω στις συγκρούσεις και τα προβλήματα δεν τον
κάνει λιγότερο ουδέτερο ούτε πιο μεροληπτικό από εκείνον που κλείνει τα
μάτια του και δεν μιλά. Η ζωή μας δεν είναι Βικιπαίδεια και αν θέλουμε έναν
καλύτερο κόσμο πιστεύω ότι θα πρέπει κάθε φορά ενεργά να αντιπαρατιθέμεθα σε
ότι θεωρούμε στραβό και άδικο.

Δεν κρίνω την επιλογή των άλλων να πάνε στη Χάϊφα ...απλά είπα γιατί εγώ δεν
θα ήθελα να είμαι εκεί φέτος και δεν είμαι. Ακόμα κι αν δεν συνέπιπτε με την
συνάντηση για τα Εσπεράντο στην Σλοβακία όπου είμαι τώρα δεν θα επέλεγα να
είμαι εκεί.

@Μίνα ... Όσο για το χιούμορ για τα μπλουζάκια μου θυμίζει περιφραγμένους
χώρους όπου κάποιος μπορεί στο όνομα της ελευθερίας των ιδεών να εκφράζει
αυτό που θέλει, αλλά κατά τ'άλλα να αγνοείται εντελώς από τις επίσημες αρχές
...(δε πα να φωνάζουν ...όσο δεν μας ενοχλούν ας τους να φωνάζουν)...

Αυτά είχα να πω ....από τη συννεφιασμένη και βροχερή Νίτρα της Σλοβακίας
όπου βρίσκομαι. Εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια και δημιουργική συμμετοχή στο
Wikimania.