ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Camp event το Σεπτέμβριο σχετικά με το chapter (προσοχή έχει αναρτηθεί στην Αγορά της Βικιπαίδειας ...αφήστε τα σχολιά σας εκεί)

  • Subject: Re: Camp event το Σεπτέμβριο σχετικά με το chapter (προσοχή έχει αναρτηθεί στην Αγορά της Βικιπαίδειας ...αφήστε τα σχολιά σας εκεί)
  • From: diu <zoranter [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 23 Aug 2011 17:01:41 +0300
Σχετικά με τα παραπάνω:

   - Ο Σεπτέμβρης είναι απαγορευτικός μήνας για φοιτητές λόγω εξεταστικής.
   - Το camping ίσως για εμένα που είμαι 20 χρονών να είναι κάτι ωραίο αλλά
   για αρκετούς άλλους θα το χαρακτήριζα ενοχλητικό, ειδικά όσο η ηλικία
   αυξάνεται.
   - Δεν ξέρω αν μια ακόμα νέα συνάντηση θα έχει νόημα. Ήδη έχουν γίνει
   αρκετές συναντήσεις.
   - Τέλος θα πρότεινα η συζήτηση να συνεχιστεί αποκλειστικά στην Αγορά και
   όχι στο mailing list του Ελλακ.