ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους

  • Subject: Re: Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους
  • From: Glavkos Xaon <glavkos [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 23 Sep 2011 10:55:10 +0300
Αγαπητή *@κυρία Παπαδοπούλου *,
                                                                 επειδή οι
αιτιάσεις σας είναι σοβαρές για την κοινότητα και εμπλέκουν τόσο τους
διαχειριστές και τους χρήστες που χρόνια τώρα συνεισφέρουν σε άρθρα,
δημιουργία προτύπων, πολιτική κλπ...θα σας παρακαλούσα να παραβρεθείτε στη
συνάντηση που θα γίνει την Κυριακή το πρωί προκειμένου να συζητήσουμε αυτά
τα τόσο σοβαρά ζητήματα που θέτετε.

Ως επί τριετία συντάκτης στην ΒΠ , στα Βικινέα, στο Translatewiki και στο
Meta θεωρώ την παρουσία σας πολύ χρήσιμη μιας και που κι εσείς ως "δασκάλα
αιώνια editor με ip" θα έχετε φαντάζομαι τις ίδιες ανησυχίες για το μέλλον
της ελληνόφωνης Βικιπαίδειας.

Σας περιμένουμε λοιπόν την Κυριακή ή και σε άλλες συναντήσεις της Κοινότητας
μιας και μοιραζόμαστε όπως φαντάζομαι το όραμα του ίδρυτη της Βικιπαίδειας
για έναν κόσμο όπου κάθε ανθρώπινο όν θα μπορεί αν μοιράζεται το σύνολο της
ανθρώπινης γνώσης.

Με εκτίμηση ,

                       Γλαύκος (συντάκτης στη ΒΠ και διαχειριστής στα
Βικινέα)