ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δράσεις της ΕΕΛ/ΛΑΚ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για τον εμπλουτισμό της Wikipedia στα Ελληνικά

  • Subject: Re: Δράσεις της ΕΕΛ/ΛΑΚ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για τον εμπλουτισμό της Wikipedia στα Ελληνικά
  • From: Nikos Roussos <nikos [ dot ] roussos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 26 Sep 2011 17:56:08 +0300
Καλησπέρα,

Η συγκεκριμένη δράση δεν έχει πρόθεση την απευθείας χρηματοδότηση συγγραφής
άρθρων. Οι χρηματικοί πόροι που θα διατεθούν, όπως φαίνεται και απ' την
αρχική πρόσκληση, έχουν σκοπό να συνδράμουν στην ανάδειξη των πολιτιστικών
αλλά και τουριστικών χαρακτηριστικών της περιοχής μέσω της αντίστοιχης
έρευνας, ψηφιοποίησης πηγών, συγγραφής οδηγών για αξιοποίηση από άλλους
δήμους, καθώς και δράσεις ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας και
ευαισθητοποίησης πολιτιστικών και εκπαιδευτικών φορέων σχετικά με τη
Wikipedia. Παρόμοιες δράσεις έχουν γίνει και σ' άλλες χώρες.

Προφανώς θα υπάρχουν κάποια κριτήρια αξιολόγησης για όλα τα παραπάνω, ώστε
να υπάρχει το επιθυμητό επίπεδο δουλειάς. Είναι χαρακτηριστικό πως η δράση
δεν αφορά μόνο την Ελληνική Wikipedia, αλλά και τουλάχιστον άλλες 5 γλώσσες.

Η πρόσκληση, που έχει λήξει απ' την Άνοιξη, προφανώς ήταν δημόσια (και για
σχολιασμό) και η κοινότητα έχει ενημερωθεί.